چین بر سکوی قهرمانی ایستاد/ کره‌جنوبی عنوان نایب قهرمانی را کسب کرد

  • ورزشی
  • جمعه ۱۰ اسفند ۱۳۹۷ ۱۱:۳۰
    کد خبر :498618

با پایان سومین دوره مسابقات بین‌المللی جام ریاست فدراسیون جهانی 2019، زنان تکواندوکار چین عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دادند، کره‌جنوبی نایب قهرمان شد، ازبکستان بر سکوی سومی ایستاد و ایران عنوان چهارمی را کسب کرد.

به گزارش بازتاب و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، سومین دوره مسابقات جام ریاست فدراسیون جهانی در آسیا (G2) در دو بخش کیوروگی و پاراتکواندو و در رده‌های سنی نوجوانان و بزرگسالان از امروز (پنجشنبه – 9 اسفندماه) در مجموعه ورزشی “المپیک” جزیره کیش آغاز و به مدت 4 روز ادامه خواهد داشت.

رقابت‌های بزرگسالان با حضور 361 تکواندوکار از 22 کشور آذربایجان، آمریکا، اردن، ارمنستان، ازبکستان، افغانستان، ایران، پاکستان، تونس، چین، روسیه، سوریه، سوئد، عراق، عمان، قزاقستان، کره جنوبی، گرجستان، لبنان، لهستان و هند برگزار می‌شود که مبارزات در گروه زنان در 8 وزن 46-، 49-، 53-، 57-، 62-، 67-، 73- و 73+ کیلوگرم طی یک روز پیگیری شد.

در پایان این دوره از مسابقات در گروه زنان، کشور چین با 5 مدال طلا، یک نقره و 683 امتیاز بر سکوی قهرمانی ایستاد؛ کره‌جنوبی با 2 طلا، 2 نقره، 3 برنز و 432 امتیاز عنوان نایب قهرمانی را به خود اختصاص داد، ازبکستان با یک طلا، یک نقره، دو برنز و 228 امتیاز سوم شد و ایران نیز با 2 نقره و 4 برنز و 207 امتیاز عنوان چهارمی را کسب کرد.

تیم‌های قزاقستان، لهستان، روسیه، تونس، سوریه و پاکستان به ترتیب در جایگاه پنجم تا دهم قرار گرفتند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید