استقلال به سرنوشت پرسپولیس گرفتار نشد

  • ورزشی
  • پنجشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۷ ۱۷:۲۰
    کد خبر :498370
استقلال

تیم فوتبال استقلال بیستمین دیدار خود در هجدهمین دوره رقابتهای لیگ برتر را درحالی با درخشش سه خارجی خود با برد به پایان برد که تیم شفر به سرنوشت تیم برانکو دچار نشد.

دیدار تیم های فوتبال فولاد خوزستان و استقلال تهران در هفته بیستم رقابتهای لیگ برتر از ساعت ۱۵ امروز پنجشنبه در ورزشگاه غدیر آغاز شد که این دیدار ۳ بر یک به سود آبی های تهران به پایان رسید. گادوین منشا(۱۵)، پاتوسی(۴۰) و ایسما(۹۵) برای استقلال، حسین بیت سعید(۳۸) برای فولاد گل زدند.

شاگردان شفر که در چند هفته اخیر نمایش فوق العاده ای داشتند در این دیدار هم خیلی زود به گل رسیدند و این بار گادوین منشا که نیم فصل اول را با پرسپولیس سپری کرده بود با شوتی دیدنی و زیبا در دقیقه ۱۵ دروازه فولاد را باز کرد.

به گزارش مهر، در ادامه فولادی ها تلاش زیادی کردند تا به گل تساوی دست پیدا کنند و بالاخره در دقیقه ۳۸ توسط حسن بیت سعید به گل رسیدند. درحالی که هنوز شادی فولادی ها فروکش نکرده بود، این پاتوسی بود که روی پاس دقیقه گادوین منشا گل دوم استقلال را به ثمر رساند. این گل در دقیقه ۴۰ وارد دروازه فولاد شد.

نیمه دوم اما شرایط متفاوت شد و بازی نسبت به نیمه اول از نظر فنی افت محسوسی داشت. فولاد که به فکر نباختن در ورزشگاه خانگی بود حملات زیادی را روی دروازه مهمانش انجام داد اما خط دفاعی آبی ها اجازه به خطر افتادن دروازه سیدحسین حسینی را ندادند.

در دقایق وقت اضافه ایسما که لحظاتی پیش وارد زمین شده بود توانست با یک ضربه زیبا برای سومین بار دروازه فولاد را باز کند تا خارجی های استقلال در این دیدار هت تریک کنند و هر سه گل را به ثمر برسانند.

شاگردان شفر درحالی توانستند فولاد خوزستان با هدایت افشین قطبی را شکست دهند که تیم برانکو نتوانست برابر فولاد به برتری برسد و نخستین فصل شکست خود را در اهواز متحمل شد.

استقلال با این پیروزی ۳۷ امتیازی شد و هر چند همچنان در رده چهارم قرار دارد اما فاصله اش با صدر جدول کمتر شد. فولاد هم با ۲۵ امتیاز در رده ششم جدول باقی ماند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید