رضایت دنیل کریگ از کار کردن با فوکوناگا

    کد خبر :498330
دنیل کریگ

با توجه به این که تولید فیلم جدید «جیمز باند» از بهار شروع می‌شود، خالقان فیلم در تلاش هستند تا بازیگران مکمل فیلم را هر چه سریعتر انتخاب کنند.

به نقل از ورایتی، از آنجا که انتظار می‌رود تولید فیلم بیست و پنجم جیمز باند از بهار شروع شود، کمپانی «مترو گلدوین مایر» و «تولیدات ئی‌اوان» زمان کمی وقت دارند تا تعیین کنند که چه بازیگرانی باید به دنیل کریگ که یک بار دیگر نقش جیمز باند را بازی می‌کند، ملحق شوند.

تهیه کنندگان تلاش‌شان را بر یافتن ۲ نقش زن مورد نیاز متمرکز کرده‌اند که یکی از آنها یک مامور جدید MI۶ است و دیگری نیز همکاری شبیه آنچه اولگا کریلنکو در فیلم «ذره‌ای آرامش» نقشش را ایفا کرده بود. دشمن اصلی و مامور آمریکایی سیا شبیه آنچه جفری رایت در قسمت‌های پیشین نقشش را ایفا کرده بود هم مورد نظر است.

گفته شده بیلی ماگنوسن انتخاب اصلی برای ایفای نقش مامور سیا است که با باند همکاری می‌کند، اما هنوز اسم او به صورت رسمی مطرح نشده است.

ماگنوسن تاکنون یک همکاری با کری فوکوناگا نویسنده و کارگردان «جیمز باند ۲۵» داشته و آن در سریال نتفلیکس با عنوان «مجنون» بود. گفته می‌شود پیش از این که فوکوناگا به «جیمز باند ۲۵» بپیوندد نیز فوکوناگا سعی کرده بود وی را در یکی دیگر از فیلم‌هایش نیز به کار بگیرد.

در مورد نقش دشمن اصلی جیمز باند گفته می‌شود علاقه‌ای وجود دارد که رامی مالک برنده اسکار امسال وارد فیلم شود اما او نمی‌تواند از برنامه‌ریزی‌قبلی‌اش برای بازی در فصل نهایی سریال «مستر روبات» خارج شود. گفته می‌شود هر چند تولید کنندگان فیلم دارند احتمالات دیگر را هم بررسی می‌کنند اما هنوز انتخاب اصلی‌شان مالک است.

درباره ۲ بازیگر زن مورد نیاز نیز هنوز انتخابی صورت نگرفته و گفته می‌شود نظر کریگ هم درباره این ۲ نفر مهم است زیرا این ۲ بیشتر زمان فیلمبرداری همراه کریگ هستند.

مترو گلدوین مایر هیچ نظری درباره اخباری که مبنی بر انتخاب دیگر بازیگران فیلم می‌رود نداده است.

فوکوناگا طرح داستان این قسمت را چندی پیش تغییر داد و در حالی که گفته می‌شود تغییرات اصلی مورد نظر تاکنون داده شده، برخی می‌گویند تغییر خیلی جدی‌ هم داده نشده است و تهیه کنندگان و دنیل کریگ از همکاری با این نویسنده و کارگردان بسیار هیجان‌زده هستند.

لیا سدو، رالف فاینس و نائومی هریس در فیلم جدید نقش‌های قبلی خود را ارایه می‌کنند.

تاریخ جدید برای اکران فیلم از ۱۴ فوریه تا ۸ آوریل ۲۰۲۰ پیش‌بینی شده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید