هشت کشته و شش مجروح در چهار تصادف

  • حوادث
  • پنجشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۷ ۱۵:۱۳
    کد خبر :498262
تصادف

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از کشته شدن هشت و مجروح شدن شش نفر در چهار تصادف روز گذشته خبر داد.

سرهنگ نادر رحمانی در این باره اظهار کرد: حدود ساعت ۲۲ و ۴۰ دقیقه روز گذشته یک دستگاه اتوبوس ولوو که از قائم شهر به سمت مشهد در حال حرکت بود، در شهر گرگان با شی ثابتی برخورد کرده و متوقف شد که بلافاصله نیروهای امدادی و پلیس راهور به محل حادثه اعزام شدند. این اتوبوس هشت سرنشین داشت که عوامل اورژانس بعد از حضور در محل حادثه وضعیت جسمی آن‌ها را بررسی کرده و از مجروح شدن سه نفر خبر دادند، علت اصلی وقوع این حادثه نیز از سوی عوامل پلیس راهور در حال بررسی است و در آینده اعلام خواهد شد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره به وقوع حادثه دیگری حوالی ساعت ۲۲ و ۵۰ دقیقه روز گذشته، گفت: اتوبوس دیگری نیز از شهر زاهدان به سمت اصفهان در حال حرکت بود که در کیلومتر ۴۰محور بم-کرمان به علت عدم توجه به جلو با یک دستگاه تریلی برخورد کرد. در ادامه عوامل امدادی با حضور در محل حادثه از مصدوم شدن سه نفر از سرنشینان اتوبوس خبر دادند.

وی با بیان اینکه روز گذشته هشت نفر نیز طی دو حادثه کشته شدند،‌ گفت: تصادف دیگری نیز ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه روز گذشته در محور بجنورد استان خراسان شمالی رخ داد که یک دستگاه سواری زانتیا به دلیل عدم توجه به جلو واژگون شد و سه تن از سرنشینان این خودرو جان خود را از دست دادند. همچنین حوالی ساعت ۱۹ و ۳۰دقیقه نیز یک دستگاه پژو ۴۰۵ پس از برخورد با یک شتر به لاین مخالف منحرف شد و با یک دستگاه کامیون برخورد کرد. عوامل امدادی و پلیس راهور بلافاصله در محل این حادثه حضور پیدا کرده و نیروهای امدادی پس از بررسی علائم حیاتی سرنشینان این خودرو از کشته شدن پنج نفر خبر دادند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید