ون مرسدس بنز ویتو با تیونینگ Vansports

  • خودرو
  • پنجشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۷ ۱۴:۰۰
    کد خبر :498193

مرسدس بنز Vito، ون پرفروش مرسدس بنز است که بیشتر به خاطر فضای جادار خود شناخته می‌شود اما حالا تیم Vansports تصمیم گرفته است تا چاشنی اسپرت بودن را نیز به این ون اضافه کند.

نام مرسدس بنز ویتو (Vito) خیلی در اخبار خودرویی شنیده نمی‌شود، شاید دلیل این امر این باشد که مرسدس بنز خودروهای بسیار جذاب‌تری در مقایسه با ویتو دارد. اما این چیزی از ارزش ویتو کم نمی‌کند و ویتو به‌عنوان یکی از بهترین ون‌های بازار در بخش خودروهای تجاری شناخته می‌شود، درست همان‌طور که یونیماگ نیز در کلاس خود مشهورترین محصول است. ویتو خودروی بسیار توانمندی است و هم می‌تواند بار زیادی حمل کند و هم توانایی حمل تعداد زیادی سرنشین را دارد. حالا یک شرکت تیونینگ به‌نام Vansports تصمیم گرفته به این مشخصات مرسدس ویتو، یک مشخصه‌ی دیگر یعنی اسپرت بودن را نیز اضافه کند.

تیم سازنده، این خودروی جدید را White SportsVan نام‌گذاری کرده‌اند. این شرکت ید طولانی در تیونینگ و ارتقای خودروی ون مرسدس بنز دارد و حالا آخرین ساخته‌ی آن‌ها در مقابل دیدگان ما قرار دارد. این مرسدس ویتو در ابتدا به یک کیت بدنه‌ی آیرودینامیک مجهز شده است. این کیت بدنه شامل رکاب‌های اسپرت جانبی، اسپویلر سقفی، اسپویلر زیر سپر جلو و خروجی‌های اگزوز دوتایی در عقب می‌شود.رنگ بدنه نیز همان‌طور که از نام خودرو مشخص است به رنگ سفید رنگ آمیزی شده است و روی آن نوارهایی به رنگ قرمز و خاکستری نیز دیده می‌شود.

اگر دقت کنید متوجه رینگ‌های جدید این مدل نیز خواهید شد. تیونر اقدام به نصب رینگ‌های ۲۰ اینچی اسپرت روی این خودرو کرده است که روی آن‌ها تایرهای سفارشی ساخت خود شرکت قرار گرفته‌اند. ارتفاع سیستم تعلیق نیز ۱.۶ سانتی‌متر کاهش پیدا کرده است تا هم فاصله‌ی بین رینگ و گلگیر پر شود و هم پایداری خودرو سر پیچ‌ها بهبود پیدا کند. تیونر همچنین اعلام کرده است که قدرت پیشرانه‌ی ویتو را ۳۰ اسب‌بخار افزایش داده‌اند. با این وجود اما اعداد و ارقام دقیقی از قدرت و گشتاور این مدل در دسترس نیست و مشخص نیست که اصلا از کدام پیشرانه مرسدس در این مدل استفاده شده است.

خریداران خودروهای ون به فضای داخلی این خودروها اهمیت زیادی می‌دهند. گرچه در کابین این ویتو خبری از مانیتورهای بزرگ و صندلی‌های خلبانی نیست اما یک کابین کاربردی خوب دارد. روی صندلی‌ها تودوزی چرمی با دوخت زیبایی دیده می‌شود و کیفیتی فراتر از انتظار برای یک ون را با خود به همراه دارد. این ون بزرگ قابلیت حمل ۵ سرنشین را دارد. در عوض فضای بار بزرگی نیز برای ویتو پیش‌بینی شده است. این فضای بار نیز از قالب رنگ سیاه درکنار یک کفپوش موکتی سیاه رنگ استفاده شده است.

Sportsvan برنامه‌ای برای تولید تعداد بیشتری از این مدل را ندارد و همین یک دستگاه به تولید رسیده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید