مرسدس بنز کلاس GLC مدل ۲۰۲۰ در ژنو رونمایی می‌شود

  • خودرو
  • پنجشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۷ ۱۳:۲۳
    کد خبر :498148

مرسدس بنز به‌زودی در نمایشگاه خودرو ژنو از کراس‌اور کلاس GLC مدل ۲۰۲۰ برای بازار اروپا و آمریکا رونمایی خواهد کرد.

کراس‌اور مرسدس بنز کلاس GLC مدل ۲۰۲۰ با ظاهری متفاوت و فناوری‌های بسیار بیشتر برای خریداران ارائه خواهد شد. مدل به‌روزرسانی‌شده از این شاسی‌بلند در نمایشگاه خودرو ژنو ۲۰۱۹ به نمایش در می‌آید و اواسط سال برای اروپا عرضه می‌شود.

از نمای خارج، مرسدس بنز کلاس GLC جدید بسیار آشنا به نظر می‌رسد. جلوپنجره از قطعات شیاردار فلزی بهره می‌برد که بافت بصری جالبی را به چهره‌ی خودرو اضافه می‌کند. بخش پایینی سپر جلو اکنون دارای سه بخش کوچک مستطیلی در وسط است و که ورودی‌های هوای مستطیلی شکل درکنار آن قرار دارند. چراغ‌های جلو به‌صورت استاندارد، از نوع LED هستند و لامپ‌ها شکل کوچک‌تر و زاویه‌ای دارند. در عقب نیز چراغ‌هایی با لامپ مستطیل‌شکل به چشم می‌خورند. اگزوزهای یکپارچه به‌جای شکل ظاهری پیچیده‌تر، اکنون دارای شکل ذوزنقه‌ای هستند.

کراس‌اور GLC کلاس، جدیدترین محصول مرسدس بنز با سیستم MBUX است که شامل مجموعه داشبورد دیجیتال و صفحه‌نمایش سیستم اطلاعاتی و سرگرمی می‌شود و بخش زیادی از فضای داشبورد را پوشش می‌دهد. گزینه‌هایی شامل عناصر جدید و زیبا با طرح رنگ Natural Grain Grey Oak و Natural Grain Walnut، ظاهری جذاب به فضای داخل کابین اضافه می‌کنند. غربیلک فرمان چندمنظوره اصلاح‌شده اکنون دارای دکمه‌های جدیدی برای استفاده از سیستم اطلاعاتی و سرگرمی است.

خریداران در ایالات متحده می‌توانند بین مدل‌های محرک عقب GLC 300 و تمام چرخ محرک GLC 300 4Matic انتخاب کنند. هر دوی این مدل‌ها دارای پیشرانه چهار سیلندر ۲ لیتری توربوشارژ با قدرت ۲۵۵ اسب‌بخار هستند. جعبه‌دنده اتوماتیک ۹ سرعته تنها گزینه‌ی موجود در سیستم انتقال قدرت برای آن‌ها به شمار می‌رود.

در اروپا دو گزینه با سوخت بنزینی وجود دارد و هر دو از فناوری نیم-هیبریدی ۴۸ ولت استفاده می‌کنند که در نسخه آمریکایی قرار نمی‌گیرد. مدل پایه GLC 200 4Matic قادر خواهد بود ۱۹۴ اسب‌بخار قدرت تولید کند، درحالی‌که مدل GLC 300 4Matic دارای ۲۵۵ اسب‌بخار قدرت است. علاوه‌بر این ۳ گزینه دیزلی نیز وجود دارد: مدل GLC 200d 4Matic با ۱۶۱ اسب‌بخار، مدل GLC 220d 4Matic با ۱۹۲ اسب‌بخار قدرت و مدل GLC 300d 4Matic با ۲۴۱ اسب‌بخار قدرت.

مرسدس همچنین آپشن‌های زیادی را در GLC ارائه می‌دهد. خریداران می‌توانند از کمک‌فنرهای Dynamic Body Control برای سواری نرم‌تر استفاده کنند. علاوه‌بر این پکیج آف‌رود شامل حالت‌های رانندگی آف‌رود و آف‌رود پلاس است که لذت بیشتری را در مسیرهای خارج به همراه می‌آورد. پکیج دستیار رانندگی نیز سیستم‌هایی مانند کروزکنترل تطبیقی با توقف فوری در ترمزگیری، دستیار فرمان فعال، دستیار تغییر خط حرکت و قابلیت انتخاب سرعت مبتنی بر مسیر حرکت را به مرسدس بنز GLC اضافه می‌کند.

مرسدس بنز قیمت کراس‌اور GLC کلاس جدید را در زمان نزدیک به عرضه اعلام خواهد کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید