کاسمیرو: بازی خوبی مقابل بارسلونا انجام دادیم

  • ورزشی
  • پنجشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۷ ۱۱:۳۵
    کد خبر :498082

هافبک برزیلی رئال مادرید پس از شکست مقابل بارسلونا گفت:فرصت هایی زیادی را برای خودمان ایجاد کردیم اما در ضربات پایانی خوب عمل نکردیم.

شب گذشته در چارچوب مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی اسپانیا موسوم به کوپا دل‌ری و در دیدار برگشت از ساعت 23 و30 دقیقه در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو رئال مادرید به مصاف بارسلونا رفت. دیدار رفت در نیوکمپ با نتیجه تساوی یک بر یک خاتمه یافت.دیدار برگشت در نهایت با نتیجه 3 بر صفر به سودبارسا خاتمه یافت تا آبی-اناری ها به فینال راه پیدا کنند.

کاسمیرو، هافبک برزیلی رئال مادرید پس از این باخت گفت:ما بازی خوبی انجام دادیم. فرصت هایی زیادی را برای خودمان ایجاد کردیم اما در ضربات پایانی خوب عمل نکردیم و این چیزی است که در فوتبال رخ می دهد. صحبت کردن و قضاوت درباره وینیسیوس ناعادلانه است.او شجاع است و از هیچ چیزی نمی ترسد. اگرچه سنش پایین است ولی بازیکن خوبی است.

به گزارش فارس، وی افزود: نمی توانم درباره رونالدو که در جمع ما نیست صحبت کنم. از ابتدای هفته گذشته بنزما بهترین مهاجم دنیا بود. ما باید به مبارزه خودمان ادامه دهیم. احساس ناراحتی می کنم ولی دیگر جام حذفی به گذشته سپرده شده است و ما باید در ادامه بازی های لالیگا تمرکز کنیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید