کاظم زاده: دوست داشتم حریف هندی را شکست دهم

  • ورزشی
  • پنجشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۷ ۱۲:۲۸
    کد خبر :498073

ملی‌پوش تیم ملی بوکس ایران پس از کسب مدال طلای جام مکران گفت: حریف هندی ام در فینال، همه رقبای ایرانی خود را شکست داده بود و دوست داشتم شکست آن‌ها را جبران کنم که خوشبختانه این اتفاق افتاد تا هندی‌ها و تیم‌های دیگر بدانند ایرانی‌ها به کسی باج نمی‌دهند.

سجاد کاظم‌زاده بوکسور وزن ۶۹ کیلوگرم تیم ملی ایران و تیم چابهار در تورنمنت بین‌المللی جام مکران، پس از کسب مدال طلای این رقابت‌ها در مورد مبارزه مقابل حریف سر سخت هندی خود در فینال این مسابفات گفت: حریف هندی ام در فینال، همه رقبای ایرانی خود را شکست داده بود و دوست داشتم شکست آن‌ها را جبران کنم که خوشبختانه این اتفاق افتاد تا هندی‌ها و تیم‌های دیگر بدانند ایرانی‌ها به کسی باج نمی‌دهند.

وی در مورد نحوه برگزاری مسابقات و سطح آن توضیح داد: فدراسیون بوکس برای برگزاری این تورنمنت زحمات زیادی کشید و خوشحالم که در‌دایان هم تیم ایران قهرمان شد. سطح رقابت‌ها خیلی و آنچنان که در سطح اول دنیا باشد بالا نبود اما، مطمئنا تکرار این تورنمنت می‌تواند به بالاتر رفتن سطح بوکس ایران کمک کند.

دارنده مدال برنز آسیا در خصوص تیم‌های حاضر در این تورنمنت نیز اظهار داشت: همانطور که دیدید تیم‌های هند، سوریه و قزاقستان بوکسورهای خوبی را در ترکیب خود داشتند و همین مسئله به بالاتر رفتن سطح این مسابقات کمک کرد. خوشبختانه عملکرد بوکسورهای ایران نیز خوب بود و من امیدوارم این تورنمنت در ایران تکرار شود تا شاهد پیشرفت بیشتر این رشته در ایران باشیم.

به گزارش فارس ،کاظم زاده در مورد جوایز این مسابقات نیز ،گفت: همانطور که می‌دانید زندگی خرج دارد و ما ورزشکاران نیز هزینه‌های زیادی داریم. با این حال اولویت اول من جایزه نقدی نبود و دوست داشتم از این تورنمنت دست پر خارج شوم اما، مطمئنا جوایز نیز قسمتی از اهدافم بود و امیدوارم فدراسیون مانند میزبانی خوبی که داشت، پاداش بوکسورها را هم پرداخت کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید