کشف 13 گوسفند زنده از صندوق عقب یک خودرو

  • حوادث
  • پنجشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۷ ۱۲:۱۹
    کد خبر :498062
دستگیری سارقین

فرمانده انتظامی شهرستان اردستان از دستگیری سارقین احشام که 13 گوسفند را در صندوق عقب خودرو سواری جاسازی کرده بودند خبر داد.

غلامرضا هاشمی‌زاده اظهار کرد: ماموران پاسگاه انتظامی روستای بقم در راستای طرح کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی اصلی و فرعی شهرستان به یک دستگاه خودرو سواری پژو 405 که در جاده اردستان – اصفهان درحال تردد بود فرمان ایست دادند و راننده بدون توجه به فرمان پلیس از محل متواری شد.

وی افزود: ماموران با توجه به حساسیت موضوع و اخذ دستور تلفنی از مقام قضایی موفق شدند خودرو را متوقف و مورد بازرسی قرار دهند.

فرمانده انتظامی اردستان اضافه کرد: پس از بازرسی از خودرو توقیف شده مشخص شد علت متواری شدن آنها سرقت و حمل 13 راس احشام است که در قسمت صندوق عقب جاسازی شده بود.

وی با بیان اینکه خودرو، راننده و یک نفر سرنشین به همراه احشام مکشوفه به یگان انتظامی منتقل شدند، ادامه داد: همزمان فردی از اهالی روستاهای حوزه دهستان علیا سرقت تعداد 13راس از احشام خود را اعلام کرده بود که با دعوت از وی در پاسگاه انتظامی بقم و شناسایی احشام با هماهنگی مقام قضایی به وی تحویل داده شد.

هاشمی‌زاده گفت: متهمین با توجه به شواهد و دلایل موجود به بزه انتسابی و همدست بودن با فردی از اهالی روستا اعتراف کردند و سارق سوم نیز در کمترین زمان دستگیر شد و هر سه نفر متهم جهت تعیین تکلیف تحویل مقامات قضایی شهرستان شدند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید