سردار سلیمانی: بشار اسد بدون اتکا به ایران قهرمان عرب نمی‌شد

  • سیاسی
  • پنجشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۷ ۸:۵۳
    کد خبر :497829
سردار سلیمانی

فرمانده سپاه قدس گفت: منافع ملی مردم کشورمان هیچگاه مغایرتی با اسلام نداشته است و در طول عمر با برکت انقلاب، همواره اسلام محور وحدت و عزت ایران بوده به گونه ای که دشمنان را مبهوت ساخته است.

 سردار قاسم سلیمانی چهارشنبه شب در همایش رسالت های حوزه و گام دوم انقلاب اسلامی در مدرسه علمیه دارالشفاء قم افزود: اگر امروز به دنبال حراست از مکتب اسلام هستیم، باید از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مراقبت کنیم تا آسیبی به آن وارد نشود.
وی ادامه داد: دلیل پایداری، انسجام و عدم شکنندگی کشورمان، پشت گرمی به اسلام است و باید این مهم را به خوبی برای همگان تبیین و تفهیم کنیم.
به گزارش ایرنا،وی با بیان اینکه حضرت امام خمینی(ره) تمایز میان اسلام ناب محمدی(ص) و اسلام آمریکایی را به خوبی به همه جهانیان نشان دادند، خاطرنشان کرد: امروز در دانشگاهها و حوزه های علمیه باید نسبت به تبیین مبانی انقلاب اسلامی و منویات مقام معظم رهبری بیش از پیش توجه شود.
فرمانده سپاه قدس اظهار داشت: در شرایط کنونی کشورهای منطقه تحت تأثیر انقلاب اسلامی، در برابر مستکبران غربی خیزش جدی داشته اند و رژیم صهیونیستی با همه ادعای خود به شدت افول کرده است.
وی با بیان اینکه در چند سال گذشته جمهوری اسلامی به پیروزی ها و دستاوردهای عظیمی در ابعاد گوناگون دست یافته است، تصریح کرد: اقتدار کم نظیر ایران اسلامی به دلیل وجود اراده پولادین و انسان های فداکار در کشورمان است.
سردار سلیمانی با بیان اینکه اگر امروز بشار اسد رئیس جمهوری سوریه را قهرمان عرب می دانیم، این قهرمانی بدون اتکا به ایران اسلامی به دست نمی آمد، اظهار داشت: در شرایط کنونی نظام اسلامی از تمامی حوادث و بحران ها در منطقه با موفقیت و سربلندی عبور کرده است.
وی خاطرنشان کرد: درحال حاضر انصارالله یمن که یک جریان فقیر و پابرهنه بودند، به برکت انقلاب اسلامی، در برابر رژیم آل سعود مقاومت جانانه ای داشته اند و این دستاوردها و اقتدار نظام را باید در کام ملت ایران شیرین کنیم.
سردار سلیمانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دشمنی دو کشور ایران و عراق در گذشته، تغییر نگاه و رویکرد دو کشور در حوزه های گوناگون سیاسی، اجتماعی و اقتصادی را مورد توجه قرار داد و گفت: تمامی این دستاوردها به برکت انقلاب اسلامی به دست آمده و امروز شاهدیم که ترامپ هزینه های بسیار آمریکا در عراق و تأثیرگذاری ایران اسلامی در این کشور را مورد اشاره قرار می دهد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید