ارزان‌ترین خودروی اتوماتیک کشور کدام است؟

    کد خبر :49756

معاون شرکت خودرو سازی سایپا با بیان اینکه خودروی کوئیک ارزان‌ترین خودروی اتوماتیک کشور است، گفت: 90 درصد قطعات این خودرو از تولیدات داخلی تامین می‌شود.

پرویز آفتاب‌سوار در حاشیه چهارمین نمایشگاه خودرو البرز در کرج در مورد حضور گروه خودروسازی سایپا در چهارمین نمایشگاه تخصصی خودروی البرز اظهار داشت: مهمترین دلایل حضور گروه خودروسازی سایپا از شرکت در نمایشگاه خودرو البرز معرفی محصولات جدید و قدیم است.

وی افزود: محصولات جدیدی که گروه خودرو سازی سایپا وارد بازار می‌کند روی پلت فرم ایکس 200 است و یکی از این نمونه‌ها خودوری کوئیک است که شهریور امسال وارد بازار می‌شود.

معاون مهندسی گروه خودروسازی سایپا با بیان اینکه خودوری “اس پی 100” خودروی دیگری است که برای سال 97 تولید می‌شود، بیان کرد: این خودرو بر روی پلتفرم جدید که شرکت سایپا بر روی آن کار کرده تولید شده و در حال حاضر دو خودروی متفاوت روی این پلاتفرم در حال انجام است.

وی گفت: کارهای مهندسی و مواردی که برای ساخت تجهیزات این خودور مورد نیاز است تا انتهای سال 96 انجام شده و در سال 97 این خودرو به بازار عرضه می‌شود.

وی با بیان اینکه این خودرو تمام استانداردهای اجباری را پاس می‌کند، عنوان کرد: این خودرو از آخرین تکنولوژی روز برخوردار است و تمام آپشن‌های مورد نظر را که خوشایند مشتریان است دارد و از ظاهر بسیار زیبایی برخوردار است.

وی با بیان اینکه خودروی “اس پی زیرو” نیز روی این پلاتفرم جدید کار شده است،گفت: برنامه تولید این خودرو برای سال 98 خواهد بود و هرکدام از این دو خودرو در ورژن‌های مختلف در مدل سدان و هاچ‌بک و پنج درب تولید می‌شود.

معاون گروه خودرو سازی سایپا با بیان اینکه از ظرفیت‌های قطعه سازان داخلی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی بهره‌گیری می‌شود، تصریح کرد: برای خودروی کوییک تقریبا 90 درصد قطعات از تولیدات داخلی تامین شده و قطعاتی که از خارج تامین می‌شود در سال‌های آتی داخلی می‌شوند.

وی با بیان اینکه محدودیتی برای استفاده از تولیدات داخلی در شرکت سایپا وجود ندارد، گفت: از کل ظرفیت قطعه سازانی که بتوانند استانداردهای لازم را کسب کنند بهره‌برداری می‌شود.

معاون شرکت خودرو سازی سایپا با بیان اینکه قیمت خودروی کوییک هنوز نهایی نشده است، عنوان کرد: کوییک ارزان‌ترین خودروی اتوماتیک کشور خواهد بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید