هادی: خوشحالم که حریفان درجه یک در جام دانکلوف کشتی می‌گیرند

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۷ ۱۰:۰۰
    کد خبر :497347

دارنده مدال برنز سنگین وزن کشتی آزاد جهان در سال ۲۰۱۸ گفت: خیلی خوب است که جام دانکلوف پیش روی ما قرار گرفته و از آن بهتر اینکه حریفان خوب هم در آن حضور دارند.

پرویز هادی درخصوص حضور مدعیان جهانی در جام بین المللی دانکلوف بلغارستان اظهار داشت: اینطور که گفته می‌شود حریفان خوبی قرار است در این جام کشتی بگیرند و همه مدعیان حضور دارند، طاها اکگول، پتریاشویلی و کشتی گیران آمریکایی، اوکراینی و مدعیانی که در جهانی حضور داشتند. برخی تیم‌ها هم ممکن است بیشتر از یک کشتی گیر در هر وزن در جام دانکلوف شرکت دهند.

وی با ابراز خوشحالی از حضور این مدعیان در بلغارستان، تاکید کرد: بعد از جهانی ریکاوری و استراحت کردم، اردوها که شروع شد تمریناتم را آغاز کردم، لازم نیست آمادگی صددرصدی داشته باشم چون تورنمنت تدارکاتی است، فقط از بابت حضور حریفان اصلی‌ام در این جام خیلی خوشحالم.

هادی ادامه داد: قطعا کشتی گرفتن با حریفان خوب در تورنمنت‌ها خیلی بهتر از رویارویی با آنها در میدان جهانی است. ما اگر چنین میدانی را پیش از جهانی بوداپست تجربه کرده بودیم و سفرها به خاطر مشکلات مالی لغو نمی‌شد قطعا این موضوع روی نتایج تاثیر مستقیم داشت و نقاط ضعف و قوت خود را پیدا می‌کردیم. برد و باخت در تورنمنت اهمیتی ندارد مهم محک و تجربه‌ای است که از چنین میدانی به دست می‌آوریم. من برای اولین بار بود که با حریف گرجی در بوداپست کشتی می‌گرفتم و شناخت زیادی از سبک مبارزه‌اش نداشتم.

این سنگین وزن مدعیِ دوبنده تیم ملی در جهانی 2019 خاطرنشان کرد: اگر هزار بار هم در چنین تورنمنت‌هایی اول شویم جایی حساب نمی‌شود. اسنایدر قبل از المپیک در چند تورنمنت شکست خورد اما در مسابقه اصلی که مدالش اهمیت دارد با اختلاف به مقام اول رسید. آنها این مسابقات را بزرگ نمی‌کنند و فقط برای محک زدن خود می‌آیند. از غلامرضا محمدی تشکر می‌کنم که این جام را برای من در نظر گرفت. خیلی خوب است که این میدان پیش روی ما قرار گرفته و از آن بهتر اینکه حریفان خوب هم می‌آیند. اینکه با حریفان درجه دو و سه که همیشه آنها را می‌بری کشتی بگیری فایده ندارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید