الزام شرکت های تجهیزات پزشکی به ارائه مستندات خدمات پس از فروش

    کد خبر :497287

رئیس اداره مهندسی و نگهداری تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت، از رونمایی سامانه الکترونیکی ارزیابی خدمات پس از فروش شرکت های تجهیزات پزشکی با هدف یکپارچه سازی اطلاعات، خبر داد.

نسیم تربتی، گفت: راه اندازی سامانه الکترونیکی ارزیابی خدمات پس از فروش شرکت های تجهیزات پزشکی با هدف یکپارچه سازی اطلاعات خدمات پس از فروش شرکت ها و دسترسی آنلاین دانشگاه های علوم پزشکی و مراکز درمانی و شرکت ها به وضعیت خدمات پس از فروش تجهیزات پزشکی انجام شده است و دانشگاه های علوم پزشکی و مراکز درمانی می توانند رضایت مندی محصولات و شکایاتی که دراین زمینه وجود دارد را به صورت الکترونیکی به اداره کل تجهیزات پزشکی اعلام کنند.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای سال ۱۳۹۸، شرکت های تجهیزات پزشکی باید در حوزه های تولید و واردات، مدارک و مستندات مرتبط با خدمات پس از فروش را طبق دستورالعمل خدمات پس از فروش تجهیزات پزشکی در این سامانه بارگذاری کنند. کارشناسان مربوطه، این مدارک را به صورت الکترونیکی بررسی و پس از تایید از سوی کارشناس مسئول خدمات پس از فروش، امتیاز نهایی شرکت اعلام و در پورتال imed.ir قابل مشاهده خواهد بود.

تربتی ادامه داد: مراکز درمانی و دانشگاه های علوم پزشکی نیز می توانند به طور مستقیم میزان رضایتمندی خود از خدمات پس از فروش شرکت های تجهیزات پزشکی را در این سامانه اعلام کنند که همین امر در امتیاز شرکت ها تاثیرگذارخواهد بود.

رئیس اداره مهندسی و نگهداری تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت، تاکید کرد: اگر در طی سال، رضایتمندی ها افزایش و یا کاهش پیدا کند، امتیاز خدمات پس از فروش شرکت تغییر خواهد کرد و چنانچه شرکتی حداقل امتیاز را کسب نکند، موضوع توسط اداره کل تجهیزات پزشکی پیگیری خواهد شد. همچنین این نظارت ها موجب بهبود ارائه خدمات پس از فروش به مراکز درمانی و مشتریان خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید