پلنگ‌افکن: می‌خواهم مسافر رقابت‌های جهانی منچستر باشم

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۷ ۸:۵۵
    کد خبر :497189

بازیکن وزن ۵۸ کیلوگرم تیم تکواندوی شهرداری ورامین گفت: می‌خواهم خودم را به کادرفنی تحمیل کنم.

محمدحسن پلنگ افکن اظهار داشت: در جام باشگاه‌های آسیا مسابقات خوبی را برگزار کردم. رقابت با ابراهیم صفری برایم خیلی مهم بود. در فینال قهرمانی کشور برابر او شکست خوردم.خوشبختانه در این رقابت‌ها توانستم شکستم را جبران کنم. برابر هادی تیران نیز مبارزه خوبی داشتم.

وی افزود: خوشحالم مسابقات 2019 را با مدال طلا آغاز کردم. با توجه به روحیه خوبی که دارم خودم را برای کسب مدال طلای جام ریاست فدراسیون جهانی آماده می‌کنم.

بازیکن شهرداری ورامین با اشاره به حریفانش در جام ریاست ادامه داد: حریفان خوبی در جام ریاست فدراسیون جهانی دارم. مهم ترین رقبایم فرزان عاشورزاده و جون جانگ است. عاشورزاده بازیکن باتجربه و بسیار خوبی است. جون جانگ نیز تاکنون در رقابت با بازیکنان ایران همواره پیروز بوده است. البته این بار نوبت اوست که شکست بخورد.

پلنگ‌افکن یادآور شد: می‌دانم شکست این دو حریف سخت خواهد بود اما من برای کسب مدال طلا خودم را آماده کرده‌ام. از این مسیر سخت هراسی ندارم. چون هدفم مشخص است برای رسیدن به آن تلاش می‌کنم.

وی گفت: می‌خواهم خودم را به حریفان ثابت کنم و پس از آن توانایی‌هایم را به کادر فنی نشان بدهم. تمام تلاشم را خواهم کرد تا در ترکیب تیم ملی قرار بگیرم و مسافر رقابت‌های جهانی منچستر شوم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید