گتوسو: خدماتی به پیونتک برای گلزنی مقابل لاتزیو ندادیم

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۷ ۹:۲۲
    کد خبر :497179

جنارو گتوسو، سرمربی تیم فوتبال میلان در ارزیابی عملکرد تیمش مقابل لاتزیو گفت که این بازی گام رو به عقبی بود.

جنارو گتوسو که شاگردان شب گذشته (سه‌شنبه) در دور رفت از مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی ایتالیا در ورزشگاه المپیکوی شهر رم به تساوی بدون گل مقابل میزبان خود، لاتزیو دست یافتند، پس از این بازی به شبکه تلویزیونی «رای اسپورت» ایتالیا گفت: با توجه به عملکردهایی که در دیدارهای اخیر داشته‌ایم، این بازی گام رو به عقبی بود، اما می‌دانستیم که این جدالی 180 دقیقه‌ای است.

وی افزود: ما مقابل تیمی بازی کردیم که تیمی بسیار فیزیکی است و با چهار، پنج بازیکن در کارهای هجومی به ما فشار آورد، اما ما در خط دفاعی عالی کار کردیم. متأسفانه در نقطه مقابل در یک‌سوم دفاعی حریف مرتکب اشتباهات زیادی شدیم و خدماتی به پیونتک برای گلزنی ندادیم. کوررا هم به طور مداوم باکویوکو را یارگیری کرده بود و ما باید روی هافبک‌های دیگرمان حساب می‌کردیم، اما در کل سعی کردیم کانال میانی خود را حفظ کنیم.

سرمربی ایتالیایی میلان تصریح کرد: ما در مقاطعی از بازی کارمان را به درستی انجام ندادیم و اجازه دادیم حریف 5 یا 6 صدحمله خطرناک روی دروازه ما ترتیب دهد. من با کسانی که می‌گویند لاتزیو در فرم و شکل خوبی نبود، موافق نیستم. به نظر آنها خیلی آرام کار خود را می‌کنند و به یکباره به حریف ضربه می‌زنند.

گتوسو ادامه داد: ما می‌توانستیم خیلی بهتر بازی کنیم، اما در کنارش باید شخصیت بازیکنان را نیز آنالیز کنیم. دیه‌گو لاکسالت باعث پیشرفت بازی‌مان نشد، درست مثل ریکاردو رودریگس که بیشتر ترجیح می‌دهد در کارهای هجومی شرکت کند. فابیو بورینی هم هاکان چالهان‌اوغلو نیست، اما آنها هم نیاز به استراحت دارند و به نظرم ایده درستی بود که ما سعی کنیم چیز متفاوتی را امتحان کنیم.

وی تأکید کرد: لاکسالت در کارهای دفاعی عالی بود، درست مثل بورینی و باید از عملکرد خط دفاعی تیمم تمجید کنم. ما تنها باید در خط حمله هم بهتر کار می‌کردیم و مالکیت بیشتری از توپ و میدان را در اختیار می‌گرفتیم.

سرمربی روسونری که شاگردانش اکنون در 9 بازی متوالی شکست‌ناپذیر بوده‌اند، در پایان خاطرنشان کرد: باید از بازیکنانم تمجید کنم. من خوش‌شانسم که این گروه از بازیکنان جوان را در اختیار دارم که به ما و کارمان اعتماد دارند. من هم تنها روی این تمرکز کرده‌ام که بهترین بازی را از آنها بگیرم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید