تهران بارانی می‌شود

    کد خبر :497160
وزش باد شدید

مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی روند فعالیت سامانه بارشی را طی روزهای آینده تشریح کرد و گفت: امروز و فردا هوای تهران بارانی است، همچنین احتمال وزش باد شدید نیز وجود دارد.

احد وظیفه  اعلام کرد: با ورود سامانه بارشی به کشور در سه روز آینده در اکثر مناطق کشور بارش باران، وزش باد شدید موقت در نقاط مرتفع، در نقاط سردسیر بارش برف و در مناطق جنوبی رگبار و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

این کارشناس سازمان هواشناسی اظهار کرد: امروز شدت بارش در استانهای واقع در دامنه‌های زاگرس مرکزی و برخی نقاط شمال غرب و ارتفاعات البرز مرکزی خواهد بود؛ همچنین فردا (پنجشنبه ۹ اسفند)، در دامنه‌های زاگرس مرکزی و در روز جمعه ۱۰ اسفند، شدت بارش در دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوب استان‌های فارس و کرمان و برخی نقاط استان‌های هرمزگان و سیستان و بلوچستان خواهد بود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی تأکید کرد: امروز و فردا (چهارشنبه و پنجشنبه ۸ و ۹ اسفند) در برخی مناطق شرق و جنوب شرق کشور به سبب وزش باد شدید شرایط ریزش گرد و خاک وجود دارد، همچنین برای مناطق غرب کشور امروز احتمال ریزش گرد و خاک وجود دارد.

به گفته وظیفه، امروز، فردا و پس‌فردا (چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه) خلیج فارس و تنگه هرمز و همچنین روزهای جمعه و شنبه دریای عمان مواج و طوفانی خواهد بود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در پایان با اشاره به وضعیت جوی پایتخت طی دو روز آینده اظهار کرد: فردا (پنجشنبه ۹ اسفند) هوای تهران نیمه ابری تا ابری، در بعضی ساعات با بارش باران و رعد و برق و وزش باد شدید همراه خواهد بود، بیش‌ترین و کمترین دمای تهران در این روز بین ۱۳ و ۳۰ درجه سانتیگراد خواهد بود. همچنین هوای تهران فردا جمعه ۱۰ اسفند نیمه ابری تا ابری، همراه با بارش باران و وزش باد پیش‌بینی می‌شود، بیشترین و کمترین دمای تهران ۱۱ و دو درجه سانتیگراد خواهد بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید