رونمایی از هدست واقعیت مجازی جدید اچ تی سی

    کد خبر :496870
اچ تی سی

شرکت اچ تی سی از هدست واقعیت مجازی خود در کنگره جهانی موبایل در بارسلونای اسپانیا رونمایی کرده است. این هدست کنترل کامل دنیای مجازی را با حرکات دست ممکن می کند.

به گزارش بازتاب به نقل از انگجت، هدست یادشده Vive Focus Plus نام دارد و نمونه تکمیل شده یک هدست دیگر به نام Vive Focus محسوب می شود که اولین بار در سال ۲۰۱۷ عرضه شده بود.

سیستم کنترلی این هدست کاملا ارتقا یافته و از کندی و اشتباهات کمتری برخوردار است. کاربر با استفاده از این هدست می تواند از دست خود برای حرکت در دنیای مجازی و حرکت در شش جهت مختلف استفاده کند. این حرکات عبارتند از بالا، پایین، چپ و راست و عقب و جلو.

هدست تازه اچ تی سی، دارای یک تراک پد برای ردگیری حرکات دست، دو دکمه برای ردگیری وضعیت صورت و ماشه هایی برای بررسی میزان فشار وارده توسط دست است.

این هدست نه تنها برای اجرای بازی های مختلف قابل استفاده است، بلکه می تواند کاربردهای پزشکی نیز پیدا کند. به عنوان مثال، یک نرم افزار پزشکی به نام شبیه ساز جراحی که برای این هدست طراحی شده به پزشکان، پرستاران و دیگر متخصصان درمانی امکان می دهد تا آموزش های لازم برای جراحی را بدون ایجاد مشکل برای دیگران و آسیب زدن به بیماران واقعی فرا بگیرند.

هدست یادشده ۶۰۰ دلار قیمت خواهد داشت و انتظار می رود در نیمه دوم سال ۲۰۱۹ روانه بازار شود. این هدست رقیبی جدی برای هولولنز ۲ مایکروسافت که به تازگی تولید شده، محسوب می شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید