مدیریت مطب‌های دندانپزشکی به صورت علمی

    کد خبر :496772
مدیریت مطب‌های دندانپزشکی

کاظم گفت:رعایت اخلاق حرفه‌ای و برخورد صحیح با بیماران به جهت درمان‌های بهتر و اصولی‌تر و موفقیت دندانپزشکان در کار مدیریت علمی مطب از محور‌های برگزاری این همایش است.

به گزارش بازتاب، مجید کاظم، در آستانه برگزاری دومین همایش مدیریت نوین مطب دندانپزشکی اظهارداشت: مدیریت صحیح پرسنل، اصول دیجیتال مارکتینگ و آشنایی با قوانین مالیاتی و شکایات از محور‌های اصلی این همایش است.

وی افزود: در کنار همایش اصلی برای پرسنل مطب نیز کارگاه جانبی با هدف برخورد هرچه بهتر با بیماران برگزار می‌شود به منظور بهره‌گیری هرچه بهتر دندان پزشکان و پرسنل مطب که در همایش شرکت می‌کنند از بهترین سخنرانان در این زمینه‌ها دعوت به عمل آمده است.

دبیر اجرایی دومین همایش مدیریت نوین مطب دندانپزشکی خاطرنشان کرد: آموزش استفاده درست و اصولی از فضای مجازی، رعایت اخلاق حرفه‌ای و برخورد صحیح با بیماران به جهت درمان‌های بهتر و اصولی‌تر و در نهایت موفقیت دندانپزشکان در کار مدیریت علمی مطب از دیگر محور‌های برگزاری این همایش است که بیماران هم از این فضای علمی و حرفه‌ای سود می‌برند.

کاظم گفت: این همایش دهم اسفند ماه سال‌جاری در مرکز همایش‌های صدا و سیما با حضور اساتید و صاحبنظران برجسته برگزار می‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید