«شهریه» مدارس غیردولتی واقعی می‌شود/ پیش ثبت‌نام فعلا ممنوع

    کد خبر :496380
محمد محسن بیگی

مدیرکل مدارس غیردولتی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه پیش ثبت نام مدارس غیردولتی در اسفندماه نداریم و قطعا بعد از سال جدید خواهد بود گفت: البته پیش ثبت نام اگر صرفا نامنویسی باشد مشکلی ندارد.

محمد محسن بیگی  در پاسخ به اینکه در سال‌های گذشته پیش ثبت نام مدارس غیردولتی از اسفندماه شروع می‌شد، آیا امسال نیز پیش ثبت نام مدارس را شاهد خواهیم بود؟ اظهار کرد: پیش ثبت نام مدارس غیردولتی را در اسفندماه نداریم و قطعا بعد از سال جدید خواهد بود.

وی افزود: به دنبال آن هستیم که اطلاعات شهریه مدارس غیردولتی را از طریق موسسان را تا پایان اسفندماه وارد سامانه تعیین شهریه کنیم و شهریه را قبل از شروع ثبت نام‌ها مشخص کرده و در اختیار مردم قرار دهیم.

مدیرکل مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه پیش ثبت نام اگر صرفا نامنویسی باشد مشکلی ندارد عنوان کرد: اما اگر مبلغی به منظور پیش ثبت نام تعیین و دریافت شود قطعاً به منزله تخلف خواهد بود.

محسن بیگی همچنین درباره شهریه مدارس دولتی اظهار کرد: هنوز میزان و درصد رشد شهریه مدارس مشخص نیست، اما همانند سال گذشته و مطابق آیتم‌های الگوی شهریه تعیین می شود.

وی افزود: تغییرات بسیاری نسبت به سال گذشته در آیتم‌ها و پارامترهای موجود ایجاد شده به عنوان مثال اطلاعات پرسنلی، فضای فیزیکی، برنامه‌های کیفیت‌بخشی و اجاره بها به صورت دقیق و کارشناسی شده در سیستم بارگذاری می شود و شهریه به سمت واقعی شدن پیش می‌رود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید