جزئیات جدیدی از هواپیماربائی در مسیر دادکا- دوبی

    کد خبر :496290

پلیس بنگلادش به تشریح جزئیات جدیدی از هواپیماربائی در مسیر دادکا- دوبی پرداخت.

پلیس بنگلادش امروز دوشنبه درباره حادثه هواپیماربائی در این کشور اعلام کرد: اسلحه هواپیماربای پرواز بنگلادش- دوبی پلاستیکی و اسباب‌ بازی بود و او هیچ مواد منفجره‌ ای نیز به همراه نداشت.

سرلشگر موتیر رحمان در این باره اعلام کرد:تلاش کردیم او را بازداشت کنیم و یا اینکه خودش را تسلیم کند؛ اما او ممانعت کرد و در نهایت مجبور به تیراندازی شدیم.

وی در این خصوص ادامه داد: تمامی ۱۴۲ سرنشین این هواپیما و خدمه آن پیش از ورود کماندوها به داخل هواپیما از آن خارج شده بودند.

کوسام دوان یک مقام پلیس در شهر جنوبی چیتاگونگ در این خصوص به خبرگزاری رویترز گفت: پس از بازرسی پلیس مشخص شد که اسلحه مظنون به هواپیماربائی اسباب‌ بازی بوده و هیچ بمبی همراه او نبوده است. به نظر می‌ رسد او از نظر روانی تعادل نداشت. شنیده‌ ایم که او با همسرش اختلافات شخصی داشته و تقاضا داشت با نخست‌ وزیر گفتگو کند. با این حال ما کماکان به تحقیقات خود ادامه می‌ دهیم و نمی‌ خواهم در این باره هیچ نتیجه‌ گیری داشته باشم.

به گزارش مهر ،گفتنی است، یک فروند هواپیمای شرکت «بیمان» متعلق به بنگلادش دیروز یکشنبه به دنبال تلاش یک نفر برای هواپیماربایی مجبور به فرود اضطراری در فرودگاه شهر چیتاگونگ شده بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید