ششمین صعود متوالی شاخص بورس با ورود نقدینگی به بازار سرمایه

    کد خبر :496162
شاخص بورس

شاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز دوشنبه پنجم اسفندماه ۹۷، با افزایش ۷۶۳ واحدی معادل ۰.۴۶ درصد به رقم ۱۶۶ هزار و ۷۹۳ واحد رسید. این در حالی است که دو روز گذشته نیز شاهد رشد ۶۵۴۷ واحدی نماگر کل بازار سرمایه بودیم.

به گزارش بازتاب؛ امروز تالار شیشه‌ای در سومین روز کاری هفته جاری، همانند روز‌های قبل شاهد روند صعودی شاخص‌های منتخب بود؛ به گونه‌ای که، شاخص قیمت (وزنی-ارزشی)، با افزایش ۲۲۱ واحدی معادل ۰.۴۶ درصد به رقم ۴۸ هزار و ۳۱۲ واحد رسید. شاخص کل هم وزن نیز، با رشد ۱۳۰ واحدی معادل ۰.۴۳ درصد، عدد ۳۰ هزار و ۴۰۲ واحد را به نمایش گذاشت.

شاخص قیمت (هم وزن) نیز با افزایش ۹۱ واحدی معادل ۰.۴۳ درصد به رقم ۲۱ هزار و ۳۰۹ واحد رسید. همچنین شاخص سهام آزاد شناور، ۱۲۹۲ واحد افزایش معادل ۰.۷۰ درصد را رقم زد و به سطح ۱۸۶ هزار و ۴۳۹ واحد رسید. همچنین شاخص بازار اول با ۵۸۷ واحد افزایش معادل ۰.۴۷ درصد به رقم ۱۲۵ هزار و ۸۶۶ واحد رسید و شاخص بازار دوم نیز، با ۱۴۰۰ واحد افزایش معادل ۰.۴۴ درصد همراه بود و عدد ۳۱۸ هزار و ۵۷ واحد را به نمایش گذاشت. شاخص کل بورس بیشترین پیشروی را در ساعت ۱۱:۳۶ داشت و در سطح ۱۶۶ هزار و ۹۴۴ واحد قرار گرفت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید