سامسونگ برند جدیدی را جایگزین سری گلکسی اس و گلکسی نوت می‌کند

    کد خبر :496076

به نظر می‌رسد سری گلکسی اس ۱۰، آخرین گوشی‌های هوشمندی هستند که تحت سری گلکسی اس راهی بازار شده‌اند، چراکه سامسونگ در پی تغییر برند گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار خود است.

شنیده‌ها نشان از این دارد که سامسونگ در پی تغییر برند گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار خود است و از این‌رو شاید در آینده دیگر شاهد عرضه‌ی گوشی‌ هوشمندی جدیدی تحت سری گلکسی S نباشیم و بدین ترتیب مجموعه‌ی گوشی‌های هوشمند گلکسی اس آخرین عضو از این خانواده‌ی محصولات است. براساس شنیده‌ها سامسونگ در حال جست‌وجو برای یافتن عناوین جدیدی برای گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار خود است.

این اولین‌بار نیست که زمزمه‌های ری‌برندینگ سری گلکسی اس به گوش می‌رسد. سال گذشته و پس از آنکه سامسونگ گوشی‌های هوشمند سری گلکسی اس ۹ را رونممایی کرد، دی جی کُه، مدیرعامل سامسونگ اعلام کرد که سامسونگ از تغییر برند سری گلکسی اس استقبال می‌کند. با این وجود گلکسی اس ۱۰ نیز تحت نام خانواده‌ی گوشی‌های هوشمند گلکسی اس راهی بازار شد، حال آنکه احتمالا سال آینده پرچمداران سامسونگ با برند جدیدی راهی بازار شوند.

به گزارش آژانس خبری یونهاپ و به نقل از یک متخصص سامسونگ، نام‌گذاری نسل‌های بعدی پرچمداران سامسونگ با اعدادی نظیر ۱۱، ۱۲ یا ۱۳ چندان خوشایند کاربران نخواهد بود. به اعتقاد این شرکت حتی استفاده از عدد ۱۰ برای نام‌گذاری گلکسی اس ۱۰ نیز برای بعضی از کاربران ناخوشایند است، چراکه قرارگرفتن دو عدد درکنار هم برای نام‌گذاری یک گوشی‌هوشمند چندان زیبا نیست و منجر به طولانی شدن اسم و در نتیجه سخت شدن تلفظ می‌شود.

در این بین شاید سری گلکسی نوت نیز شامل فرایند تغییر برند شده و سال آینده هر دو سری پرچم‌دار سامسونگ با نام‌های جدید معرفی شوند. سامسونگ هنوز برند جدیدی را برای گوشی‌های هوشمندش انتخاب نکرده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید