هومن حاجی‌عبداللهی: دیگر در تلویزیون اجرا نخواهم کرد

    کد خبر :495987
برنامه‌های نوروزی تلویزیون

بازیگر نقش «رحمت» که این روزها در «نون.خ.» ایفای نقش می‌کند اعتقاد دارد متفاوت‌ترین نقش خود را برای سریال سعید آقاخانی بازی کرده است.

عید نوروز در راه است و یکی از مهمترین اتفاقات نمایشی در سریال‌ها و برنامه‌های نوروزی تلویزیون اتفاق می‌افتد، جایی که امسال سبد متنوعی را رسانه ملی در اختیار مخاطب قرار می‌دهد؛ از تک‌قسمت «پایتخت» گرفته تا حضور بازیگران طنازی چون سعید آقاخانی، مهران غفوریان و محسن تنابنده. هومن حاجی‌عبداللهی اتفاقاً درباره ساخت تک‌قسمت «پایتخت» به خبرنگار خبرگزاری تسنیم، گفت: اتفاق خوبی است که شب عید دوباره با «پایتخت» به خانه‌های مردم می‌رویم. امسال «پایتخت6» نداریم بلکه قرار است فیلم سینمایی 90دقیقه‌ای تولید شود. هنوز داستان را نمی‌دانم اما در گفتگو با محسن تنابنده گفت که “می‌خواهم 90 دقیقه مردم قهقهه بزنند”.

وی با اشاره به اینکه «پایتخت» دهم اسفندماه کلید می‌خورد، تأکید کرد: «پایتخت» را هنوز شروع نکردم دهم اسفندماه کلید می‌خورد و از متولیان این دو سریال درخواست می‌کنم این هماهنگی را داشته باشند که در هر دو پروژه بتوانم بهترین باشم.

حاجی‌عبداللهی در پاسخ به این سؤال که چرا آثاری چون «پایتخت» برای مردم نوستالژی می‌شود، تصریح کرد: وقتی گروهی هنرمند سعی می‌کنند مردم را به هر قیمتی نخندانند این اتفاق می‌افتد؛ چون مردم به تفکر طنزآمیز و کمدین فاخر خندیده‌اند! هم در سریال «نون.خ.» سعید آقاخانی که حضور دارم چنین اتفاقی را شاهد هستم و در «پایتخت» هم که یک اسپشیال اپیزود برای شب عید را تولید می‌کند برایش چنین اتفاقی افتاده است. وقتی بتوان بهانه‌های قشنگ و مناسبی پیدا کرد برای اینکه همه کنار هم بتوانند شاد باشند و بخندند، نوستالژی به‌وجود می‌آید. به هیچ‌چیز و هیچ‌کسی توهین نشود و هر قشری بتواند آن مطالب را ببیند و بخندد و لذت ببرد یا نگویند برای فلان قشر مناسب نیست. این اتفاق می‌افتد که یک طنز فاخری ساخته می‌شود که همه از آن استفاده می‌کنند.

وی با اشاره به حضور بازیگران طنز در کارهای جدی، گفت: به هر حال یک بازیگر باید بتواند هر نقشی را بازی کند. به‌نظر من بازی کردن کمدی خیلی سخت‌تر است چون ما در کمدی سعی می‌کنیم جدی مردم را بخندانیم. نمی‌آییم ادا و اطوار دربیاوریم مردم بخندند. بازیگر وقتی بتواند هر نقشی را بازی کند در کار جدی، به‌راحتی نقش‌آفرینی می‌کند و کمدی را یک مقدار با تأمل و تمرکز به ایفای نقش می‌پردازد. به‌نظر من اگر بازیگری بتواند کمدی بازی کند بازیگرتر است.

این بازیگر سینما و تلویزیون در پاسخ به این سؤال که “هومن حاجی‌عبداللهی برنامه‌ساز، مجری، گوینده، صداپیشه و بازیگر را دوست دارید؟”، گفت: من از اول با بازیگری شروع کردم و دغدغه اصلی‌ام هم بازیگری است. یک مدتی به‌خاطر مشغله کاری رفتم و صحنه اجرا و صداپیشگی را تجربه کردم؛ در نتیجه از این مقوله دور شدم. البته در میانه راه، هر از چندگاهی سعی کردم سری به بازیگری بزنم، ولی از زمان دیگری قرار گذاشتم کار دیگری نکنم و فقط بازیگری انجام دهم، در نتیجه به صحنه اجرا در تلویزیون بازنخواهم گشت.

حاجی‌عبداللهی درباره رحمت عید نوروز 98، تصریح کرد: رحمت «پایتخت» جا افتاده و این نقش با فضاسازی‌های جدید ادامه پیدا می‌کند. اما در «نون.خ.» سریال نوروزی شبکه یک متفاوت‌ترین نقش زندگی‌ام را بازی کردم، شاید بعد از این هم چنین اتفاقی نیفتد، چون هر بازیگری چنین نقشی را بازی نکرده است. نقش قشر خاصی را بازی کردم که حساسیت‌ها و محدودیت‌های خاص خودش را داشته؛ خیلی دنبال آن رفتم و با آدم‌هایی که در این قشر زندگی می‌کردند و در آن لباس فعالیت داشتند صحبت کردم، امیدوارم این نقش دربیاید.

وی در خاتمه افزود: مردم عید نوروز، صحنه‌های درام زیبایی از «نون.خ.» را شاهد خواهند بود و صحنه‌های کمدی فوق‌العاده و منظره‌های چشم‌نوازی را این سریال به‌تصویر می‌کشد. بازیگران کاربلد و کاردانی در این سریال بازی می‌کنند. در مجموع، مردم شاهد یک طنز فاخر و درست و حسابی در نوروز 98 خواهند بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید