۲ موبایل ارزان با فناوری شناسایی صورت رونمایی شدند

    کد خبر :495834

شرکت آلکاتل از دو موبایل ارزان قیمت با فناوری شناسایی صورت رونمایی کرده است. این موبایل ها با قیمت های ۱۸۰ و ۱۵۸ دلار به بازار عرضه می شوند.

یکی از مشخصات موبایل های «آلکاتل» آن است که بیشتر اوقات این شرکت ویژگی های جدید تلفن های هوشمند را به دستگاه های ارزان قیمت اضافه می کند. این روند به خصوص در موبایل های ۲۰۱۹ این شرکت به چشم می خورد.

این شرکت در کنگره جهانی موبایل در بارسلونا از موبایل «آلکاتل ۳» و« آلکاتل۳L» رونمایی کرد که هر دو نمایشگرهایی بلند و بریدگی هایی به شکل اشک روی نمایشگر خود دارند.

پشت این دستگاه ها ۲ دوربین(۱۳ و ۵ مگاپیکسل)نصب شده است. دوربین ها مجهز به هوش مصنوعی هستند و می توانند صحنه عکاسی را ردیابی کنند. دوربین جلویی دستگاه نیز ۸ مگاپیکسل است و در آن فناوری شناسایی صورت به کار رفته است. به این ترتیب کاربر می تواند قفل دستگاه را با کمک این فناوری بیومتریک باز کند.

هرچند این فناوری گران و نوین است اما در این دستگاه ها نکاتی وجود دارد که قیمت آن را پایین نگه می دارد. هر دو موبایل مجهز به نمایشگر ۵.۹ اینچی با وضوح ۱۵۶۰ در ۷۲۰ هستند.

به گزارش مهر ،از سوی دیگر عملکرد دستگاه نیز هرچند ثابت اما سریع نیست. «آلکاتل۳» مجهز به تراشه ۸ هسته ای اسنپ دراگون۴۳۹ با ۳ یا ۴ گیگابایت RAM و «آلکاتل۳L» نیز دارای تراشه ۴ هسته ای اسنپ دراگون ۴۲۹ با ۲گیگابایت RAM است.

هردو موبایل باتری ۳۵۰۰ میلی آمپری دارند و در سه ماهه دوم سال جاری با قیمت های ۱۸۰ و ۱۵۸ دلار عرضه می شوند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید