آنچلوتی: ناپولی همان ناپولی قبل بود با گل‌های بیشتر

  • ورزشی
  • دوشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۷ ۱۰:۲۰
    کد خبر :495801

سرمربی تیم فوتبال ناپولی می‌گوید تنها فرق عملکرد تیمش در شب پیروزی قاطع مقابل پارما با بازی‌های قبلی‌، همراه بودن آن با گل‌های فراوان است.

کارلو آنچلوتی سرمربی تیم فوتبال ناپولی پس از پیروزی 4 بر صفر شاگردانش در خانه پارما در هفته بیست و پنجم سری A، گفت اگرچه نتیجه نسبت به نتایج قبلی تیمش به مراتب بهتری است اما عملکرد مردان او تفاوت چندانی نداشته است.

او که تیمش دو بازی قبلی خود پیش از مصاف با پارما را با تساوی بدون گل پشت سر گذاشته بود، در پایان بازی به شبکه اسکای اسپورت گفت: بازی‌مان شبیه همان دیداری بود که مقابل تورینو و فیورنتینا انجام دادیم. تنها تفاوتی که در این بازی نسبت به بازی‌های قبلی‌‌مان داشتیم، این بود که در استفاده از موقعیت‌های گلزنی‌مان بهتر عمل کردیم. حالا می‌دانیم که می‌توانیم اینگونه هم بازی کنیم و مهم این است که به بازی‌مان ثبات بدهیم. هیچ چیزی را نباید قطعی دانست و ما باید سعی کنیم که تا جای ممکن خودمان را به صدر جدول نزدیک نگه داریم.

ناپولی هفته آینده مصافی حساس با یوونتوس، صدرنشین جدول رده‌بندی دارد که با پیروزی در آن می‌تواند فاصله‌اش را با بانوی پیر به 10 امتیاز کاهش دهد.

کارلتو درباره آن بازی هم اظهار داشت: مقابل یوونتوس بازی جذابی خواهیم داشت و برای ما افتخاری است که مقابل تیمی بازی کنیم که در این فصل بهتر از همه تیم‌های دیگر کار کرده است.

آرکاردیوژ میلیک، مهاجم لهستانی ناپولی در پایان بازی اعتراف کرد که آنچلوتی از کنار زمین به او گفته که ضربه ایستگاهی‌اش را از زیر دیوار دفاعی حریف بزند. همان ضربه‌ای که منجر به یکی از دو گل او شد.

به گزارش تسنیم ،آنچلوتی در این خصوص هم عنوان کرد: بله، درست است. او خیلی به دروازه نزدیک بود و به همین فضای کافی برای رد کردن توپ از بالای دیوار دفاعی وجود داشت. این را هم رونالدو به من آموخت و قطعاً چیزی نبود که از قبلاً می‌دانستم و تجربه‌اش کرده باشم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید