دستور وزیر برای پیگیری حادثه حریق در اتاق عمل

    کد خبر :495681

سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، از اعزام تیم بررسی جوانب حادثه آتش سوزی و انفجار کپسول اکسیژن در اتاق عمل بیمارستان کوثر سمنان به دستور وزیر بهداشت خبر داد.

کیانوش جهانپور ضمن ابراز تأسف از درگذشت یکی از شهروندان در این حادثه و ابراز همدردی با خانواده ایشان، گفت: از ساعات ابتدایی پس از وقوع این حادثه، وزیر بهداشت مکررا پیگیر موضوع بوده و در این خصوص دستورات لازم را صادر کردند و تیم ویژه کارشناسی جهت بررسی جوانب موضوع به محل اعزام شده است و تا نهایی شدن این بررسی ها، نمی توان در مورد علل حادثه و عوامل قاصر یا مقصر در بروز آن اظهار نظر کرد.

وی اظهار کرد: همچنین در این رابطه بازپرس کشیک دادسرای سمنان جهت بررسی و تحقیق، در محل حاضر شده و دستورات لازم از سوی مقام قضایی جهت شناسایی مقصران احتمالی صادر شده است.

جهانپور تاکید کرد: وزیر بهداشت دستور موکد داده که براساس موازین قانونی، بررسی‌ ها انجام شود و چنانچه قصوری انجام شده باشد، برابر با قوانین، با خاطیان برخورد شود.

به گزارش مهر، وی با بیان اینکه پزشکی قانونی، نیروی انتظامی و آتش‌ نشانی از جمله مراجع رسمی برای بررسی پرونده هستند، خاطرنشان کرد: حسب اطلاع همگی، این دستگاه‌ ها با حضور در محل، بررسی‌ های لازم را انجام داده اند و قرار است بعد از بررسی‌های تکمیلی دلایل بروز حادثه را رسماً اعلام کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید