نوکیا گوشی های ۷۰۰ و ۳۵ دلاری عرضه کرد

    کد خبر :495651

تازه ترین گوشی نوکیا با ۵ دوربین مجزا سرانجام در معرض دید علاقمندان قرار گرفت. این گوشی که نوکیا ۹ نام دارد، توسط شرکت فنلاندی اچ ام دی گلوبال تولید شده است.

این گوشی با نام کامل Nokia ۹ PureView در کنار یک گوشی ساده و دو گوشی متوسط به نام های Nokia ۳.۲ و Nokia ۴.۲ تولید شده است. سیستم عامل همه این گوشی ها Android One گوگل بوده و همگی آنها دارای دو سال گارانتی هستند.

نوکیا برای بازپس گیری سهم خود از بازار گوشی های هوشمند دست به تولید گوشی های متنوعی زده که قسمت های بسیار متفاوتی دارند. به عنوان مثال نوکیا ۲۱۰ گوشی ارزان قیمت جدید نوکیا تنها ۳۵ دلار قیمت داشته و با استفاده از مرورگر اینترنتی اپرا می تواند به اینترنت هم متصل شود.

۵ دوربین گوشی نوکیا ۹ شامل دو حسگر رنگی ۱۲ مگاپیکسلی و ۳ حسگر مونوکروم ۱۲ مگاپیکسلی هستند. خرید این گوشی از ماه مارس با متوسط قیمت ۷۰۰ دلار ممکن خواهد بود. Nokia ۳.۲ و ۴.۲هم که از ماه آوریل عرضه می شوند به ترتیب ۱۳۹ و ۱۶۹ دلار قیمت دارند.

به گزارش مهر ،از جمله دیگر ویژگی های Nokia ۹ PureView می توان به نمایشگر ۵.۹۹ مگاپیکسلی با دقت ۱۴۴۰ در ۲۸۸۰ پیکسلی، ۶ گیگابایت رم، پردازنده اسنپ دراگون ۸۴۵ و باتری ۳۳۲۰ میلی آمپری اشاره کرد. دقت دوربین سلفی این گوشی هم ۲۰ مگاپیکسل است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید