جلسه مثبت خسروی‌وفا با پریچهره/ وزارت ورزش با انتقال دبیرکل پیشنهادی کمیته پارالمپیک موافقت می‌کند؟

  • ورزشی
  • دوشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۷ ۹:۳۰
    کد خبر :495613

رئیس کمیته ملی پارالمپیک مذاکرات مثبتی را با گزینه دبیرکلی این کمیته داشته است.

24 آذر ماه امسال بود که انتخابات کمیته ملی پارالمپیک برگزار و محمود خسروی‌وفا برای چهار سال دیگر به عنوان رئیس این کمیته ابقا شد.

یکی از مواردی که در این مجمع مطرح شد، انتخاب دبیرکل کمیته پارالمپیک بود و خسروی‌وفا اعلام کرد که دبیرکل پیشنهادی را قبل از پایان سال 97 معرفی خواهد کرد.

از آن تاریخ نزدیک به 3 ماه گذشته و رئیس کمیته ملی پارالمپیک در حال بررسی گزینه‌های مدنظر است. یکی از این گزینه‌ها نصرالله پریچهره نام دارد. پریچهره که هم اکنون به عنوان یکی از مدیران در معاونت مالی و منابع انسانی وزارت ورزش مشغول به کار است، از چهره‌های خوش‌نام در این نهاد است که سابقه سرپرستی در فدراسیون‌های شطرنج، دوچرخه‌سواری و بسکتبال و همچنین مدیرکلی ورزش و جوانان استان مازندران را در کارنامه دارد.

پریچهره روز شنبه هفته جاری به دفتر خسروی‌وفا رفت تا صحبت‌های نهایی را به رئیس کمیته پارالمپیک انجام بدهد. صحبت‌های دو طرف بسیار مثبت پیش رفته و به نظر نمی‌رسد مشکل خاصی در معرفی پریچهره به عنوان دبیرکل جدید وجود داشته باشد.

البته در این میان کمیته پارالمپیک هم باید اقدامات و نامه‌نگاری‌های لازم را در این باره با وزارت ورزش انجام بدهد تا پریچهره بتواند در کمیته پارالمپیک مشغول به کار شود. در واقع وزارت ورزش باید با انتقال ماموریت پریچهره که هم اکنون در این نهاد فعالیت دارد، موافقت کند تا وی بتواند بدون هیچ مشکل قانونی و اداری فعالیت جدیدش را آغاز کند.

به گزارش تسنیم، محمود خسروی‌وفا روز شنبه و در حاشیه جلسه ستاد عالی بازی‌های المپیک و پارالمپیک که در وزارت ورزش و جوانان برگزار شد، از معرفی قطعی دبیرکل کمیته پارالمپیک در سال 97 خبر داد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید