حمیت و همدلی داخلی به دشمنان برای بدعهدی فرصت نمی‌دهد

    کد خبر :49536

 

عضو هیات رییسه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران درباره طرح الزام دولت به اقدام متقابل برابر بدعهدی های طرف مقابل در برجام (برنامه جامع اقدام مشترک) گفت: امروز در وهله نخست به یکپارچه شدن در داخل کشور و ایجاد تعهد در خودمان نیازمندیم.

«سیده فاطمه مقیمی»افزود: وقتی صداهای مختلف از سوی افراد و گروه های مختلف کشور به گوش می رسد، در حقیقت به دشمنان قسم خورده خود فرصت بدعهدی می دهیم.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایرنا، وی ادامه داد: اگر حمیت و همدلی داخلی وجود داشته باشد به دشمنان برای عرض اندام و بدعهدی فرصتی داده نمی شود.

برجام از بیست و ششم دی ماه 1394 اجرا شد و همچنان در مرحله پیاده سازی تعهدها قرار دارد.

مقیمی درباره وظایف مسوولان و گروه های داخلی نیز تصریح کرد: امروز فرمان رهبر انقلاب اسلامی و مراجع کشور، همدلی و همصدایی است و در این زمینه باید به شیوه ای حرکت کنیم که جهانیان از همدلی ما شگفت زده شوند.

رهبر معظم انقلاب بارها مسوولان و مردم را به همدلی و همراهی با یکدیگر فراخوانده اند و از آن جمله، اول فروردین ماه 1395 در اجتماع زائران و مجاوران حرم رضوی (ع) گفتند: من به شما عرض بکنم که مردم- چه افراد سیاسی، چه افراد اقتصادی، چه آحاد مردم- باید به دولت کمک کنند، به مسئولان کشور کمک کنند. این کار البته فقط هم کار دولت نیست؛ هر سه قوه باید با یکدیگر همکاری کنند تا کار پیش برود؛ و مردم هم باید کمک کنند به اینها؛ این کمک لازم است و جدیت مسئولان بخصوص قوه‌ مجریه هم لازم است.

رییس جمهوری نیز پنجم تیرماه امسال در دیدار مسوولان و کارگزاران نظام و سفیران کشورهای اسلامی با رهبر معظم انقلاب تاکید کرد «امروز دوران رقابت سیاسی و انتخاباتی گذشته و اگر رقابتی هم است باید برای خدمت به مردم، اجرای قوانین و دستیابی به اهداف بلند ملی باشد».

«حسن روحانی» افزود: من دست نیازم را برای دولت دوازدهم به سوی همه مردم ایران چه آنها که به من رای دادند، چه آنها که به دیگران رای دادند و چه آنهایی که اصلا رای ندادند، دراز می‌کنم و همه را فرا می‌خوانم تا در کنار هم برای ساختن ایرانی آباد و سرافراز تلاش‌مان را دوچندان کنیم.

رییس جمهوری خاطرنشان کرد: امروز همه باید در کنار هم با وحدت و اجماع، کشور را بسازیم و در سالی که سال تولید و اشتغال است، باید همه جا ندای تولید و اشتغال به گوش برسد و در عمل حرکت در مسیر رونق تولید و ایجاد اشتغال را شاهد باشیم و به آنچه رهبر معظم انقلاب درباره امسال فرمودند، عامل باشیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید