هیچ جلسه‌ای در مورد استعفای کریمی نداشتیم

  • ورزشی
  • یکشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۷ ۱۳:۴۳
    کد خبر :495307

مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان استان گیلان گفت: علی کریمی روی غیرت، تعصب و گیلانی بودن خودش کارها را انجام داده است.

ماجرای استعفای علی کریمی از باشگاه سپیدرود رشت و اعلام شفاهی او به مسئولان اداره کل ورزش وجوانان استان گیلان خبری غافلگیر کننده برای شمالی ها بود.

در همین زمینه علیپورمدیر روابط عمومی اداره کل جوانان و ورزش استان گیلان در این خصوص به فارس گفت: آقای کریمی به صورت تلفنی با مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان تهران صحبت و اعلام کرد من دیگر نمی‌توانم ادامه دهم و می‌خواهم استفعا بدهم.

علیپور در خصوص اینکه آیا امروز جلسه‌ای در اداره ورزش و جوانان گیلان برگزار شده است، گفت: خیر ما هیچ گونه جلسه‌ای در این مورد نداشتیم و من شایعاتی در مورد اینکه وکیل آقای کریمی امروز اینجا بوده را تکذیب می‌کنم. هیچ کسی از طرف آقای کریمی نیامده و هیچ نامه‌ رسمی هم به دست ما نرسیده است. اما صد در صد در هفته جاری جلسه‌ای در این خصوص خواهیم داشت. هنوز هیچ زمانی برای این جلسه مشخص نشده است.

وی در ادامه افزود: ما طبق قانون نمی‌توانیم به باشگاه حرفه‌ای سپیدرود کمک کنیم اما برای کمک بیشتر به باشگاه صد درصد برنامه‌هایی داریم. وضعیت سپیدرود برای ما مهم است. این تیم هوادار دارد و صد در صد جلسه‌ای را در این خصوص خواهیم داشت.

وی در خصوص اینکه سپیدرود تیم محبوبی است و جایگاه خوبی بین مردم استان گیلان دارد اما چرا از این تیم حمایت‌های لازم نمی‌شود، گفت: اگر به تمامی تیم‌های لیگ برتر نگاه کنید به یک منبع ثابت دولتی یا نیمه دولتی وصل هستند. سپیدرود به هیچ منبعی وصل نیست. تا به حال هم علی کریمی روی غیرت خودش روی گیلانی بودن خودش و روی تعصب خودش و به خاطر هواداران کارها را انجام داده است.

وی در ادامه افزود: متاسفانه گیلان استان صنعتی نیست و به همین دلیل هیچ بخش صنعتی یا کارخانه بزرگ دولتی یا خصوصی نمی‌آید سرمایه‌گذاری کند.

مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان استان گیلان در مورد اینکه اگر تصمیم علی کریمی جدی باشد آیا برنامه‌ای برای مالکیت بعدی باشگاه دارند، گفت: در مورد این مسئله باید بعدا صحبت کرد. در حال حاضر از این تصمیم علی کریمی همه ناراحت هستیم و فعلا قرار است در مورد قضیه استعفای او صحبت کنیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید