مختاری: هاکی می تواند قهرمان جهان شود

  • ورزشی
  • یکشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۷ ۱۵:۱۲
    کد خبر :495295

رئیس هیات هاکی استان تهران گفت: تنها یک زمین چمن مناسب در کشور داریم و باید با استفاده از توان بخش خصوصی تعداد بیشتری زمین چمن استاندارد در کشور احداث کنیم.

مسعود مختاری با اشاره به اینکه رشته های ورزشی به طور عام و هاکی به طور خاص از کمبود سرمایه گذاری رنج می برد، گفت: هاکی یک رشته ورزشی با تجهیزات گران قیمت است و به همین دلیل در میان اقشار مختلف جامعه کمتر شناخته شده است و باید تلاش کنیم با تمهیداتی که اندیشیده شده، این رشته ورزشی را به جامعه معرفی کنیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر نبود زمین چمن استاندار یکی از بزرگترین چالشها در توسعه این رشته ورزشی است، تاکید کرد: تنها یک زمین چمن مناسب در کشور داریم و باید با استفاده از توان بخش خصوصی تعداد بیشتری زمین چمن استاندارد در کشور احداث کنیم.

رییس هیات هاکی استان تهران از 7 دوره قهرمانی تیم هاکی سالنی ایران در آسیا یاد کرد و گفت: امیدواریم این موفقیتها را با اجرای برنامه های پیش بینی شده در سطح جهان جشن بگیریم. هاکی پتانسیل قهرمانی جهان را دارد. در زمینه هاکی چمنی متاسفانه تنها یک زمین استاندارد در کشور داریم که در دوره جدید فدراسیون هاکی برای این نقص هم برنامه داریم.

رئیس هیات هاکی استان تهران اضافه کرد: درآمدزایی در ورزش هاکی یکی از اصول و برنامه های پیشنهادی ما برای فدراسیون هاکی است و در این زمینه باید با تعامل مناسب، سرمایه گزاران را تشویق کنیم در ورزش هاکی ورود جدی داشته باشند. تجهیزات ورزش هاکی گران قیمت است بنابراین مشارکت بخش خصوصی و درآمدزایی برای فدراسیون در این برنامه پیش بینی شده است.

وی بر نقش شهرداری ها در توسعه این رشته ورزشی تاکید کرد و گفت: شهرداریها امکانات خوبی در اختیار دارند که باید با همکاری آنها سخت افزار لازم را فراهم کنیم.

به گزارش فارس ،مختاری با اشاره به ضرورت توسعه ورزش هاکی در رده های سنی خاطرنشان کرد: در این زمینه ارتباط خوبی با آموزش و پرورش برقرار کرده ایم.

رییس هیات هاکی استان تهران در پایان گفت: هاکی تهران حضور موثر در لیگ ‌کشور دارد و چه در بخش آقایان و چه در بخش بانوان به موفقیت رسیده‌ایم. خود من از عملکرد مجموعه استان تهران راضی هستم ولی کافی نیست و راه درازی در پیش داریم. عمده‌ترین هدف ما استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید