حفره نرم افزاری که بلندگوی های رایانه را خراب می کند

    کد خبر :495239

مختل شدن علمکرد سخت افزارهای رایانه ای به علت انتشار یک آسیب پذیری نرم افزاری پدیده ای نادر است، اما به تازگی چنین مشکلی موجب شده تا بلندگوهای مک بوک پرو دچار مشکل شود.

حفره ای در برنامه ویرایش ویدئوی Premiere Pro شرکت ادوب موجب شده تا بلندگوهای رایانه مک بوک پرو از کار بیفتند. مشکل یادشده تا بدان حد جدی است که باعث می شود بلندگوهای لپ تاپ های مذکور به طور جدی آسیب ببینند.

اولین بار تعدادی از کاربران ادوب از مشکل یادشده مطلع شدند و این موضوع را در شبکه های اجتماعی اعلام کردند. به گفته آنها مشکل مذکور بلندگوهای تمامی لپ تاپ های مک بوک پروی ۱۵ اینچی را که از سال ۲۰۱۸ به بعد تولید شده اند، مختل می کند.

تاکنون صدها نفر در شبکه های اجتماعی نسبت به این موضوع اعتراض کرده اند. شرکت اپل در واکنش به این موضوع ضمن پذیرش آن مدعی شده که مشکل یادشده مربوط به تمامی کاربران لپ تاپ های مک بوک پرو نیست و ادوب نیز وصله ای را برای حل مشکل یادشده آماده کرده که از طریق اپلیکیشن Creative Cloud دردسترس قرار می گیرد و حل مشکل یادشده را ممکن می کند. هنوز مشخص نیست آیا اپل قصد دارد بابت این موضوع به کاربران خود غرامتی پرداخت کند یا خیر.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید