راه کار مهم تغییر شیوه سنتی به نوین در طلا و جواهر

    کد خبر :495207

طلا و جواهر سازی از قدمت و پیشینه بسیار طولانی در تاریخ ایران به ثبت رسیده است ، ازین رو بهترین طلا و جواهر سازان جهان و مدال آوران این رشته که در اکثر المپیادهای جهانی از ایران عزیزمان بوده  است و کماکان هنوز هم حرف های بسیاری برای گفتن در عرصه های بین المللی دارد .

به گزارش بازتاب ، مرجع تخصصی طلا و جواهر اینبار در منطقه آزاد کیش قصد دارد در این رشته و تخصص کامل و بروز سیستم نوینی را جایگزین بازار های سنتی راه اندازی نماید و به لطف پروردگار تا به امروز نیز توانسته مراحل زیادی را با داشتن تجربه بیش از 30 سال را در این مسیر طی نماید . لذا بازارهای سنتی نیز باید خود را با شرایط جدید و بروز وقف پیدا کرده و در این مسیر تلاش بسیار نماید .

همچنین ایرانیان عزیز در سرتاسر میهن اسلامی میتوانند از تمامی خدمات شرکت که متعاقبا اعلام خواهد شد استفاده نمایند و از گارانتی ، خدمات پس از فروش و تنوع مدل های بروز شده جهانی لذت خرید را احساس نمایند .

شرکت روبینا الماس کیش با توجه به اینکه زیر مجموعه شرکت های مختلف طلا و جواهر سازی است میتواند به همیاری شما سفارش دهندگان عزیز به قله های بزرگ موفقیت این رشته دست یابد و در اعضای خرید، شما عزیزان میتوانید از بهترین پکیج های تفریحی ، مسافرتی و… بهترین تخفیفات به همراه جوایز ویژه در جشنواره های مختلف منطقه آزاد نیز بهره مند شوید .

همچنین این سیستم در نظر دارد  هرگونه مشاوره تخصصی به اعضای صنف  و همکاران محترم را به صورت کلاس رایگان ارائه  کند تا ضمن بهره مندی از خدمات فنی و مهندسی بتوانیم راه حل های مناسبی جهت گذر از شرایط  فعلی با شعار اقتصاد مقاومتی، تولید  اشتغال نیز جامعه عمل بپوشانیم .

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید