فیس لیفت ولوو XC90 معرفی شد

  • خودرو
  • یکشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۷ ۱۳:۱۹
    کد خبر :495131

بعد از معرفی تک تک محصولات جدید ولوو، حالا نوبت به توجه ولوو به برندهای قدیمی تر خود رسیده است.

در روز گذشته کمپانی خودروسازی ولوو به صورت آنلاین نسخه فیس لیفت بلندترین شاسی بلند خود یعنی “ولوو XC90” را معرفی کرده است و ویژگی منحصربه فرد آن بهره وری بهتر سوخت با استفاده از سیستم های مدیریتی جدید است تا خودروی اقتصادی و کم مصرف ولوو بیشتر از قبل به این اصل خود پایبند باشد. هرچند جزییات فنی این خودرو همچنان محفوظ باقی مانده است تا در نمایشگاه بین المللی ژنو امسال که در تاریخ 5 مارس در کشور سوئیس برگزار خواهد شد، در اختیار رسانه ها قرار گیرد.

باتوجه به تصاویر منتشر شده از سوی کمپانی خودروسازی ولوو، می‌توان شاهد تغییراتی جزیی بر روی این شاسی بلند لوکس و جذاب بود که شامل یک جلوپنجره جدید و همچنین رنگ های متنوع بیرونی در کنار رینگ و لاستیک های جدید می شود و پیشرفت بیشتری هم در خصوص تغییرات ظاهری خود نکرده است، بویژه طراحی داخلی اتومبیل که نسبت به گذشته پیشرفتی نداشته و تنها تفاوت آن می تواند سفارش های صندلی برای افزایش تعداد سرنشینان اتومبیل باشد که در مدل های 5 سرنشین، 6 سرنشین و 7 سرنشین به صورت دو ردیفه و سه ردیفه در دسترس مشتریان قرار می گیرد تا این اطمینان حاصل شود که مشتریان مطابق با نیاز و سلیقه خود ماشین مورد نظر خود را خریداری می کنند.

از مهم ترین پیشرفت ولوو XC90 در نسخه فیس لیفت می توان علاوه بر سیستم ترمز جدید با تولید کننده برق از انرژی جنبشی، بهینه سازی 15 درصدی مصرف سوخت اتومبیل هنگام رانندگی در نسخه هیبریدی خواهد بود. هرچند نسخه های استاندارد اتومبیل هم بدون شک این بروزرسانی و بهینه سازی را دریافت کرده اند که جزییات آن بعد از ارائه اطلاعات مشخص خواهد شد.

گفتنی است که نسخه فیس لیفت ولوو XC90 به همراه تعداد زیادی از سیستم های ایمنی و کمک راننده پشتیبانی خواهد شد که از سال 2015 تاکنون بر روی محصولاتی همچون “ولوو S60/V60، ولوو S90/V90 و همچنین خودروی ولوو XC60 مورد استفاده قرار گرفته است، از جمله سیستم هشدار خروج از جاده و نگهداری اتومبیل میان خطوط، سیستم ترمز خودکار، سیستم هشدار نقاط کور و بسیاری دیگر از سیستم های ایمنی که در محصولات ولوو گزینه های استاندارد به شمار می روند.

در پایان لازم به ذکر است که تولید نسخه فیس لیفت ولوو XC90 در ماه “می” امسال آغاز خواهد شد و از سراسر جهان سفارشات خود را دریافت می کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید