رونمایی از فناوری های جدید در سانگ یانگ کوراندو

  • خودرو
  • یکشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۷ ۱۲:۲۵
    کد خبر :495111

نسل جدید سانگ یانگ کوراندو به همراه فناوری های جدید از جمله یک کنسول مرکزی کاملا جدید و امکان رانندگی نیمه مستقل رونمایی شد.

در یک رویداد محلی، شرکت خودروسازی سانگ یانگ توانست نسل جدید شاسی بلند “سانگ یانگ کوراندو” را معرفی کند، اما معرفی رسمی و نمایش عمومی این خودرو برای نمایشگاه بین المللی ژنو امسال آماده شده است که از 5 مارس در کشور سوئیس برگزار خواهد شد. حال در ادامه سعی داریم مروری کوتاه بر روی اولین اطلاعات ارائه شده از این خودروی شاسی بلند دو رگه داشته باشیم که با همکاری هندی‌ها و کمپانی مادر سانگ یانگ یعنی ماهیندرا توسعه پیدا کرده است.

خودروی شاسی بلند “سانگ یانگ کوراندو” شکاف بین دو محصول دیگر سانگ یانگ یعنی “سانگ یانگ تیوولی” و “سانگ یانگ رکستون” را پر می کند تا رقیبی چالش برانگیز برای شاسی بلندهای باتجربه بازار از جمله “هوندا CR-V” یا حتی “فولکس واگن تیگوان” باشد. همانطور که در تصاویر شاهد هستید، خودروی جدید سانگ یانگ کوراندو به خوبی وارد نسل جدید خود شده و تغییراتی اساسی نسبت به نسل قبل خود دریافت کرده است تا چشم های بیننده از تماشای آن خسته نشود. در عین حال طراحی عقب اتومبیل می توانست بهتر باشد و طراحان سانگ یانگ در بزرگنمایی برخی فاکتورهای طراحی اغراق کرده اند، ولی در مجموع رضایت بخش بوده و مشتریان خاص خود را جذب خواهد کرد.

در داخل کابین هم نسل جدید سانگ یانگ کوراندو تغییرات گسترده ای به خود دیده است و طبق ادعای شرکت سازنده طراحی آن از کابین خلبان الگوبرداری شده است تا یک فضای پیشرفته و اسپرت، در عین حال راحت و لوکس داشته باشد. در بین خروجی های سیستم تهویه مطبوع اتومبیل و در قسمت بالای کنسول مرکزی هم یک صفحه نمایشگر جدید 10.25 اینچی نصب شده است و سیستم روشنایی داخل کابین هم می تواند 34 رنگ مختلف داشته باشد. به لطف بهینه سازی داخل کابین، فضای ذخیره سازی داخل کابین هم به رقم بسیار خوب 551 لیتر در حالت استاندارد صندلی‌ها می‌رسد که برای این کلاس یک فضای بزرگ است و شرکت سازنده ادعا می کند که فضای کابین این اتومبیل می تواند 4 کیسه گلف کامل را در خود جای دهد.

یکی دیگر از ویژگی‌های منحصربه فرد نسل جدید سانگ یانگ کوراندو، سیستم رانندگی نیمه مستقل خواهد بود که با دریافت اطلاعات از سوی سیستم کروز کنترل تطبیقی، سیستم نگهداری اتومبیل میان خطوط جاده و همچنین سیستم ترمز اضطراری خودکار می‌تواند در حالت نیمه مستقل و کاملا وابسته به راننده در شرایط بحرانی، هدایت اتومبیل را زیر نظر راننده برعهده بگیرد، هرچند هدف اصلی از این سیستم افزایش ایمنی اتومبیل هنگامی است که راننده تمرکز کافی بر روی کنترل اتومبیل ندارد.

همانطور که انتظار می رفت، جزییاتی از مشخصات فنی اتومبیل منتشر نشده است و جزییات آن در نمایشگاه ژنو ارائه خواهد شد، اما این انتظار وجود دارد که پیشرانه 1.6 لیتری توربودیزل سانگ یانگ تیوولی یکی از چند گزینه موجود بر روی این اتومبیل باشد که با هر دو جعبه دنده 6 سرعته دستی و 6 سرعته اتوماتیک در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت.

در گفتگوی رسانه‌های استرالیایی با بخش محلی سانگ یانگ، این موضوع تایید شده است که نسل جدید سانگ یانگ کوراندو تا سه ماهه سوم سال 2019 میلادی آماده شده و در بازارهای جهانی عرضه خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید