با این شرایط در استقلال نمی‌مانم/ با چند تیم عربی مذاکره کرده‌ام

  • ورزشی
  • یکشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۶ ۱۷:۳۳
آلویس نانگ، مهاجم با تجربه و کامرونی استقلال خوزستان معتقد است در فوتبال به اندازه کافی در آمد داشته و ملاک او برای انتخاب تیم فقط مسائل مالی نیست.

نانگ در خصوص بازی مقابل لخویا، ادامه همکاری‌اش با استقلال خوزستان و موارد دیگر گفت:

 

* بازی با لخویا چطور بود؟
** لخویا تیم بسیار خوبی است و فوتبال خیلی خوبی را به نمایش می‌گذارد. به نظرم هیچ تیمی به اندازه ما نتوانسته است لخویا را در قطر آزار بدهد. استقلال خوزستان فوتبال زیبایی بازی می‌کند، مقابل لخویا هم خیلی خوب بازی کردیم و فوتبال پر حرارت و رو به جلویی را ارائه دادیم فقط حیف این مسابقه برای ما با امتیاز همراه نبود.

 

* وقتی گل اول بازی را به ثمر رساندی فکر می‌کردی در پایان بازی را واگذار کنید؟
** وقتی گل اول را زدیم فکر می‌کردم قطعا می‌توانیم بازی را ببریم اما همان‌طور که گفتم لخویا تیم خوبی است و جزو ثروتمند‌ترین تیم‌های آسیاست. این بازی تقابل داراها و ندارها بود. با این تفاسیر مقابل لخویا خوب بازی کردیم و متاسفانه دوتا توپ روی دروازه ما آمد که هر دو گل شد ولی در کل عملکرد خط دفاع و دروازه‌بان ما مقابل لخویا فوق‌العاده بود.

 

* به مرحله بعدی لیگ قهرمانان صعود می‌کنید؟
** شاید در شروع لیگ قهرمانان آسیا کسی فکر نمی‌کرد استقلال خوزستان توانایی صعود از این گروه را داشته باشد، اما از بازی اول ثابت کردیم تیم همدلی داریم و نتایج خوبی را کسب کردیم. مطمئن باشید استقلال خوزستان از گروه خودش صعود می‌کند.

 

* کیفیت لیگ شانزدهم را چطور دیده‌ای؟
** کیفیت لیگ ایران همیشه خوب است و سال به سال بهتر می‌شود. به نظرم کیفیت لیگ ایران را می‌توان در حد لیگ‌های درجه دو اروپایی دانست.

 

* با توجه به مشکلات مالی شدید استقلال خوزستان، از انتخاب این تیم راضی هستی؟
** استقلال خوزستان به شدت درگیر مشکلات مالی است و اگر این مشکلات وجود نداشت این تیم توانایی کسب نتایج خیلی بهتری را داشت، حتی می‌توانست جزو مدعیان قهرمانی لیگ برتر باشد. از انتخاب استقلال خوزستان اصلا پشیمان نیستم چون سبک بازی این تیم را خیلی دوست دارم. مسائل مالی مهم است اما به اندازه کافی در فوتبال پول در آورده‌ام و ملاکم برای انتخاب تیم فقط مسائل مالی نیست و دوست دارم در تیمی باشم که از فوتبال لذت ببرم.

 

* برای فصل بعد تصمیمی گرفته‌ای، آیا در استقلال خوزستان می‌مانی یا از این تیم جدا می‌شوی؟
** قراردادم پایان فصل با استقلال خوزستان تمام می‌شود. اگر شرایط مالی هین‌طور باشد بعید می‌دانم بمانم. مدیر برنامه‌ام با چند تیم عربی صحبت کرده است ولی خودم دوست دارم درایران بمانم.

 
* به نظرت پرسپولیس شایستگی قهرمانی لیگ برتر را داشت؟
** پرسپولیس تیم خیلی خوبی است، کادر فنی و بازیکنان قوی در اختیار دارد و شایستگی قهرمانی را داشت.

 

* به عنوان یک بازیکن آفریقایی که سال‌ها در ایران بازی کرده است، عملکرد گادوین منشای نیجریه‌ای را در لیگ شانزدهم چطور دیده‌ای؟
** منشا با وجود اینکه اولین سال حضورش در لیگ ایران است امسال عملکرد خیلی خوبی داشته است.

 

* به نظر تو بهترین مهاجم ایران کیست؟
** مهدی طارمی بهترین مهاجم ایران است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید