ناراحتی شدید علی کریمی از بازیکنان، اقدام برای انتقال مالکیت باشگاه سپیدرود

  • ورزشی
  • یکشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۷ ۱۰:۵۵
    کد خبر :494846

علی کریمی،‌ مالک و سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت به شدت از عملکرد بازیکنان تیمش ناراحت است و حتی شنیده می‌شود قصد دارد مالکیت این باشگاه را به شخص دیگری واگذار کند.

علی کریمی، سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت پس از شکست‌های متوالی این تیم در لیگ برتر به شدت از عملکرد بازیکنانش دلخور است و حتی پس از شکست مقابل پدیده، در رختکن ورزشگاه امام رضا (ع) انتقادات شدیدی از بازیکنان سپیدرود کرد.

کریمی که مالکیت باشگاه سپیدرود را نیز در اختیار دارد، پس از شکست تیمش در هفته نوزدهم،‌ تمرینات را تا روز دوشنبه تعطیل کرده و فعلاً به رشت بازنگشته است.

بدقولی مسئولان استان گیلان در حمایت از باشگاه سپیدرود و عدم نتیجه‌گیری این تیم باعث شده کریمی تصمیم بگیرد مالکیت باشگاه پُر طرفدار شمالی را به شخص دیگری واگذار کند و حتی در این زمینه اقداماتی نیز انجام شده است.

کریمی که در اوایل شهریورماه سال جاری مالکیت باشگاه سپیدرود را از محمد نوین خریداری کرد، در مدت زمان حضور در باشگاه سپیدرود حدود 40 درصد از قرارداد بازیکنان این تیم را پرداخت و بسیاری از بدهی‌های فصل‌های گذشته این تیم را نیز تسویه کرده است.

سپیدرود با 12 امتیاز در رده پانزدهم جدول قرار دارد و در هفته بیستم لیگ برتر باید روز جمعه 10 اسفندماه به مصاف استقلال خوزستان برود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید