درخواست برای کناره‌گیری ابومازن

    کد خبر :494802

همزمان با افزایش درخواست‌ها برای کناره‌گیری ابومازن از صحنه سیاسی و ریاست تشکیلات خودگردان، یک گروه فلسطینی پنجاهمین سالگرد تشکیل خود را با برگزاری مراسم بزرگ جشن گرفت.

روز شنبه هزاران نفر از طرفداران جبهه دموکراتیک برای آزادی فلسطین در یک راهپیمایی بزرگ به مناسبت پنجاهمین سالگرد تشکیل آن شرکت کردند.

بر اساس پایگاه خبری شهاب،‌این راهپیمایی با شعار «نه به معامله قرن، بله به پایان شکاف و دودستگی و بازیابی وحدت داخلی، بله به قدس پایتخت ابدی فلسطین» برگزار شد.

از سوی دیگر عبدالعلیم دعنا عضو کمیته مرکزی جبهه خلق برای آزادی فلسطین بر ضرورت کناره‌گیری ابومازن از ریاست تشکیلات خودگردان تاکید کرد و گفت 84 سال از عمر وی گذشته و هرگز نتوانسته است دستاوردی ارائه کند، همچنانکه وجودش مانعی در برابر مبارزه و مسیر حرکت ملت ما بوده است.

به گزارش تسنیم، دعنا با اشاره به مواضع خفت بار اخیر ابومازن و سخنان شرم آور وی خطاب به جوانان صهیونیست و تاکید بر علاقه‌مندی به آینده صهیونیست‌ها گفت بهتر بود برای قشرهای مختلف مردم خود دلسوزی می‌کردی نه برای گروهی که برای قتل کودکان و زنان و سالخوردگان این ملت به خدمت گماشته می‌شوند.

خبر دیگر اینکه نظامیان صهیونیست امروز هم همانند روزهای گذشته به مناطق مختلف کرانه باختری یورش بردند که طی آن 14 شهروند فلسطینی دیگر را بازداشت کردند. به گفته منابع محلی، نظامیان صهیونیست با ادعای اینکه این 14 فلسطینی تحت پیگرد آنها هستند، آنها را بازداشت و به منطقه نامعلومی منتقل کردند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید