لیونل مسی: یک دست‌مان را روی جام گذاشته‌ایم؟ هنوز تا قهرمانی خیلی فاصله داریم

  • ورزشی
  • یکشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۷ ۱۰:۱۰
    کد خبر :494746

کاپیتان آرژانتینی تیم فوتبال بارسلونا پیروزی تیمش در خانه سویا را دلیلی برای قطعی دانستن قهرمانی تیمش در لالیگا نمی‌داند.

لیونل مسی کاپیتان تیم فوتبال بارسلونا پس از برد 4 بر 2 شب گذشته (شنبه) تیمش در خانه سویا در هفته بیست‌و پنجم لالیگا که در آن هت‌تریک کرد، مصاحبه‌ای کوتاه با شبکه beIN Sports انجام داد و در آن تأکید کرد که این برد به منزله قطعی شدن قهرمانی آبی‌و‌اناری‌ها در لالیگا نیست.

مسی که در این بازی پنجاهمین هت‌تریک دوران بازیگری‌اش و سی‌و‌دومین هت‌تریکش در لالیگا را به ثبت رساند، گفت: نه این برد به منزله گذاشتن یک دست‌مان روی جام قهرمانی نیست. هنوز فاصله زیادی تا قهرمانی داریم. با این حال این برد مهمی است چون به ما کمک می‌کند که حاشیه امنیت‌مان را در صدر جدول و فاصله خود را با رقبای‌مان حفظ کنیم. بردن در خانه سویا همیشه کار سختی است. آنها همیشه کار ما را دشوار می‌کنند.

مسی افزود: یک تیم در طول یک فصل ممکن است مقاطع مختلفی را تجربه کند و نمی‌شود که در تمام طول آن در اوج باشد. ما هم مدتی است روندی را در پیش گرفته‌ایم که اگر بخواهم راستش را بگویم، باید اعتراف کنم که بهترین بازی‌های‌مان را ارائه نکرده‌ایم. با این حال امشب توانستیم دوباره بازی همیشگی‌مان را ارائه کنیم.

برد بارسلونا در ورزشگاه رامون سانچس پیسخوان در حالی رقم خورد که این تیم در 5 بازی قبلی‌اش تنها یک برد کسب کرده بود و دو بازی بعدی‌اش مقابل رئال مادرید (یکی چهارشنبه شب در دور برگشت نیمه نهایی جام حذفی و دومی شنبه هفته آینده در لالیگا) است.

به گزارش تسنیم ،مسی افزود: تمام رقابت‌ها برای ما مهم هستند. دست از تلاش بردن هیچ تورنمنتی نمی‌کشیم. ما یک قدم دیگر تا رسیدن به فینال جام حذفی فاصله داریم. بازی بسیار سختی داریم چون حریف، رئال مادرید است و بازی در خانه آنها اما ما برای بردن بازی به آنجا می‌رویم و مطمئنیم که می‌توانیم این کار را انجام دهیم. بعد از آن هم به بازی بعدی‌مان در لالیگا فکر می‌کنیم. اما در هر حال هدف ما بردن همه جام‌هاست.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید