ایوانکا ترامپ مورد تمسخر کاربران قرار گرفت

    کد خبر :494733
ایوانکا ترامپ

ایوانکا ترامپ، دختر رئیس‌جمهور آمریکا به خاطر بازنشر یک توییت در تمجید از پدرش در حوزه سیاست علوم و فناوری مورد تمسخر کاربران اینترنتی قرار گرفت.

به گزارش بازتاب به نقل از پایگاه اینترنتی اسپوتنیک، ایوانکا ترامپ، دختر رئیس‌جمهور آمریکا به خاطر بازنشر یک توییت در تمجید از پدرش در حوزه سیاست علوم و فناوری مورد تمسخر کاربران اینترنتی قرار گرفت.

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا سال ۲۰۱۶ میلادی هنگام تبلیغات انتخاباتی خود از توافق آب و هوایی پاریس به عنوان یک فریب یاد کرد و وعده داد از آن خارج خواهد شد و وقتی به ریاست جمهوری رسید نهایتاً به وعده خود عمل کرد و از معاهده آب و هوایی پاریس خارج شد.

ایوانکا ترامپ دختر رئیس جمهور آمریکا به خاطر بازنشر یک توییت که توسط «دفتر علوم و فناوری کاخ سفید» در تمجید از عملکرد دو ساله ترامپ منتشر شده بود، مورد تمسخر قرار گرفت. در توییت دفتر علوم و فناوری کاخ سفید آمده بود دولت ترامپ طی دو سال گذشته «محرک فعال و هدفمندی برای سیاست علوم و فناوری در آمریکا بوده است.»

پاسخ‌ها به این توییت سرازیر شد و کاربران اینترنتی فکر کردند که این توییت به مناسبت «دروغ اول آوریل» منتشر شده است!

دیوید نوشت: «اول آوریل است؟»

دی‌ام‌سی ۶۶ (DMC۶۶) نوشت: «یک لحظه صبر کنید، جدی می‌گویید؟»

تیم جی (Tim G) نوشت: «بله با همین سرعت قطعاً به زودی به عصر تاریکی باز می‌گردیم.»

مِری‌تِری (merryterry) نوشت: «زمانی که علم آب و هوا را انکار می‌کنید، نمی‌توانید ادعا کنید که شما محرک سیاست علمی هستید.»

در پاسخ‌هایی دیگر ترامپ دروغگو و ریاکار لقب گرفت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید