هزینه ترخیص زیاد، سنگ بزرگ جلوی پای اینلاین هاکی

  • ورزشی
  • یکشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۷ ۹:۰۰
    کد خبر :494664

سرمربی تیم قهرمان لیگ اینلاین هاکی بانوان، هزینه سنگین ترخیص وسایل را یکی از مشکلات اصلی این رشته در ایران عنوان کرد.

محمد شیخ جعفری سرمربی تیم ام دات آر، قهرمان لیگ برتر اینلاین هاکی بانوان کشور درباره شرایط لیگ امسال اظهار داشت: لیگ امسال هم به لحاظ کمی و هم کیفی شرایط بسیار بهتری نسبت به سال گذشته داشت. امسال 8 تیم حضور داشتند که 5 تیم تا ساعت‌های پایانی به دنبال قهرمانی بودند، این در حالی بود که سال گذشته و در لیگ 6 تیمی اینلاین هاکی بانوان فقط 2 تیم در کورس قهرمانی قرار داشتند.

وی افزود: این برای چهارمین بار بود که تیم ما در لیگ حضور داشت. خوشبختانه بازیکنان به واسطه سال‌ها بازی در کنار یکدیگر، هماهنگی خوبی داشتند و برای نخستین بار به مقام قهرمانی رسیدند، آن هم در حالی میانگین سنی بازیکنان 19 و 20 سال بود. ما امسال تمرینات بیشتری را نسبت به تیم‌های دیگر داشتیم و بازیکنان هم در نهایت ثمره تلاش خود را با کسب عنوان قهرمانی دیدند.

به گزارش تسنیم ،شیخ جعفری درباره مشکلات این رشته در ایران گفت: پول زیادی در اینلاین هاکی در سایر کشورها وجود دارد، اما در کشورمان اوضاع اینگونه نیست و به همین دلیل هم روند پیشرفت به کندی پیش می‌رود. بازیکنان در وارد کردن وسایل دچار مشکل هستند، چون هزینه ترخیص از کمرگ بسیار بالاست. همچنین در اینلاین هاکی این بازیکنان هستند که هزینه‌های خود را می‌پردازند و در واقع آنها هزینه تیم را می‌دهند. باید به کمبود زمین هم اشاره کنم که شرایط تمرین کردن را سخت می‌کند. برای مثال تیم ما به عنوان قهرمان لیگ در زمینی تمرین می‌کند که 5 متر در 15 متر است و این بسیار کوچکتر از زمین قانونی اینلاین هاکی است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید