مخالفان رئیس جمهور دارای قدرت هستند و اگر بگوییم قدرت ندارند خودمان را گول زده‌ایم

  • سیاسی
  • یکشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۷ ۸:۵۳
    کد خبر :494646
مخالفان رئیس جمهور

نماینده پیشین مجلس گفت: مخالفان رییس جمهور دارای قدرت هم هستند و اگر بگوییم قدرت ندارند خودمان را گول زده‌ایم.

«داریوش قنبری»، نماینده پیشین مجلس، در گفت و گو با برنا، در خصوص «تهدید رییس جمهور توسط نمایندگان و طرح عدم کفایت وی» گفت: طرح استیضاح رییس جمهور توسط همان تفکری که در مقابل کارهای دولت سنگ اندازی می‌کنند، کلید خورده است. آنها می‌خواهند دست و بال دولت را ببندند تا دولت هیچ ارتباطی با دنیای خارج نداشته باشد و از طرف دیگر انتظار دارند دولتمردان معجزه و مشکلات را حل کنند.

او ادامه داد: دولت در دو جبهه درگیر است اول با دشمن خارجی، ترامپ و دار و دسته آن و دوم با مخالفان داخلی و دشمنان داخلی خود که به دنبال زمین زدن دولت هستند که این باعث رسیدن دشمنان خارجی به اهداف‌شان می شود. در این شرایطی که دشمن خارجی تحریم می کند و در داخل تفکری در مقابل دولت ایستاده و اجازه نمی‌دهد با کشورهایی حداقل رابطه داشته باشد و همچنین لوایحی مانند CFT و پالرمو یلاتکلیف است و افراد استیضاح کننده که دیدگاه، تفکر و اندیشه شان عدم پذیرش این لوایح است، دولت چه کاری می تواند انجام دهد.

قنبری بیان کرد: استیضاح کنندگان جزو دلواپسان هستند. این ها همان هایی هستند که زمانی که برجام به نتیجه رسید سنگ اندازی کردند و به نوعی بهانه را به ترامپ برای بازگشت تحریم دادند و این وضعیت را در کشور حاکم کردند. حال این افراد طلبکار و این بحث ها را مطرح می کنند؟! این افراد بیشتر یک هدف تبلیغاتی را در راستای انتخابات مجلس در سال آینده دنبال و خیال می کنند و با این کارها می توانند به اهدافشان برسند، غافل از اینکه با این اقدامات مردم را به سمت یاس و ناامیدی سوق می دهند و کشور را به سمت بحران بییشتر هدایت می کنند که این بحران ها در راستای اهداف آمریکا و متحدان منطقه آن است.

او گفت: مخالفان رییس جمهور دارای قدرت هم هستند و اگر بگوییم قدرت ندارند خودمان را گول زده ایم. بخش قابل توجهی از مشکلاتی که برای برجام رخ داد ناشی از مخالفت های داخلی بود. اگر این افراد مخالفتشان به کمک ترامپ نمی رفت به همین راحتی این تحریم ها برنمی گشت. این عده و این طیف کارشکنی می کنند و کارشکنی آنها در ایجاد مشکل برای مردم تاثیر دارد که البته به شکل تناقض آمیزی بحث حمایت از حقوق مردم را مطرح می کنند. این افراد از طرفی به حقوق مردم آسیب می‌زنند و از سوی دیگر بهره برداری تبلیغاتی می کنند و خود را مدافع مردم جلوه می دهند که البته مردم به خوبی آگاه هستند که این تفکر در مسیر خدمت به آنها نیست.

قنبری مطرح کرد: این افراد مشکلات را ایجاد و از طرف دیگر اعلام برائت می کنند و رییس جمهور را عامل این مشکلات می دانند. این ها به دنبال انتقام از مردم هستند که چرا به این دولت رای دادند و به خاطر رای مرم انتقام می گیرند و نتیجه آن جز یاس، ناامیدی و آسیب جدی به مردم و نظام چیزی به دنبال ندارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید