توضیحات باشگاه پرسپولیس درباره مصدومیت خلیل‌‌زاده

  • آرشیو
  • شنبه ۴ اسفند ۱۳۹۷ ۱۲:۴۸
    کد خبر :494452

مدیر روابط عمومی پرسپولیس تاکید کرد که غیبت شجاع خلیل‌زاده در بازی با نفت مسجد سلیمان به دلیل آسیب‌دیدگی است و مسائل دیگری که در این باره مطرح می‌شود، صحت ندارد.

پندار خمارلو در واکنش به شایعات مطرح شده در آستانه بازی با نفت مسجد سلیمان در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: گمانه‌زنی‌ها درباره شجاع خلیل‌زاده و دلیل غیبت او در بازی برابر نفت مسجدسلیمان و ارتباط آن با مصاحبه‌ای که اصلا انجام نشده بود، به هیچ وجه صحت ندارد و او اگر آسیب دیده نبود به طور قطع در این بازی حضور پیدا می‌کرد.

وی ادامه داد: مصاحبه‌ای که درباره آن صحبت می‌شود قبل از این، از سوی شجاع خلیل‌زاده به شدت تکذیب شده است. شجاع از بازیکنان با اخلاق فوتبال ما است. آن مسائل با هر منشأیی که بود به شکل رسمی و با جدیت از سوی او رد شد. از این جهت مشکلی وجود نداشت و آن چه باعث شد، وی در این بازی نباشد، مصدومیت است. در این ارتباط همه چیز شفاف است.

مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال پرسپولیس، خاطرنشان کرد: شجاع خلیل‌زاده در تمرینات هفته گذشته از ناحیه پا ابراز درد داشت. در یکی از تمرینات، او از ناحیه هر دو پا ابراز ناراحتی کرد. امیدوار بودیم که این مسئله ناشی از فشار بازی‌ها باشد. روز بعد از آن، کادر پزشکی او را تحت معاینه و تست قرار داد و چون ابراز درد از ناحیه عضله یک پا جدی بود، برای MRI اعزام شد که متاسفانه جواب تصویربرداری، تشخیص کادر پزشکی مبنی بر کشیدگی عضله را تائید کرد و به همین دلیل لازم بود استراحت و برنامه فیزیوتراپی داشته باشد.

خمارلو اضافه کرد: امیدواریم به گمانه‌زنی‌هایی از این دست که باعث بروز حواشی می‌شود، دامن زده نشود. البته برای ما هم جالب است که با شروع نیم فصل دوم، قبل از هر بازی، چنین مواردی برای تیم ما ایجاد می‌شود. هواداران هم به خوبی به مسائل اشراف دارند و قطعا تحت تاثیر قرار نمی‌گیرند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید