آمریکا به سرنوشت شوروی و صدام دچار خواهد شد

  • سیاسی
  • شنبه ۴ اسفند ۱۳۹۷ ۱۵:۵۵
    کد خبر :494357
آمریکا

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: نشانه‌های فروپاشی در آمریکا بروز کرده است و حتما این کشور به سرنوشت شوروی و صدام دچار خواهد شد.

 حجت الاسلام عباس محمدحسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در جمع کارکنان لشکر ۸۴ نیروی زمینی ارتش در خرم آباد، به بیان الزامات حفظ عزت انقلاب اسلامی و رسیدن به دستاوردهای بیشتر در گام دوم پرداخت و یادآورشد: یکی از مهم‌ترین الزامات، انتقال حماسه هشت سال دفاع مقدس به نسل جدید است.

وی افزود:خیلی‌ها نمی‌دانند جنگ تحمیلی چگونه شروع شد و ما چطور توانستیم پیروز شویم. بسیاری از کسانی که دوران دفاع مقدس را درک کردند هم بی خبر هستند. بعد از جنگ، رسانه‌ها به خوبی به این موضوع نپرداختند. نسل نو باید بداند نسل پیشین چه حماسه‌هایی آفرید. وقتی نسل نو بداند که نسل پیشین چقدر زحمت کشیدند، احساس تکلیف می‌کند.

نماینده ولی فقیه در ارتش با بیان اینکه انگیزه صدام و رژیم بعث در هشت سال جنگ تحمیلی، چند پاره کردن ایران و از بین بردن انقلاب اسلامی بود، افزود: ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و نیروهای مردمی از نخستین روزهای جنگ تحمیلی جلوی رژیم بعث ایستادند و اجازه ندادند یک وجب هم از خاک ایران جدا شود.

وی ادامه داد: بیش از ۸۰ کشور رسما به صدام کمک کردند که شوروی سابق و آمریکا به عنوان دو ابر قدرت برای نخستین بار در تاریخ برای انهدام و فروپاشی ایران همکاری می‌کردند. از این بین، صدام و شوروی از بین رفتند و نشانه‌های فروپاشی در آمریکا هم بروز کرده است و حتما این کشور به سرنوشت شوروی دچار خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در ارتش گفت: تنها جنگی که یک وجب هم از خاک ایران جدا نشده، جنگ تحمیلی رژیم بعث عراق علیه ایران است. اهل قلم و هنر باید حماسه‌های این جنگ را به نسل های بعدی منتقل کنند. این انقلاب امانتی در دست جوانان است. از جمله راه های افتخار به انقلاب اسلامی، آگاهی کامل از حماسه‌های ۸ سال دفاع مقدس است.

به گزارش مهر،حجت الاسلام محمدحسنی با اشاره به توئیت رئیس جمهور آمریکا در ۲۲ بهمن، گفت: ترامپ گفت که ایران چهل سال دچار شکست شده است. درست است چرا که ما چهل سال تمام برنامه‌های دشمن را خنثی کردیم. آن‌ها زخمی هستند و برای انتقام گرفتن از ایران تلاش می‌کنند وما باید با هوشمندی از دسترسی آن ها به اسرار و نقاط قوت و ضعفمان جلو گیری نمائیم.

وی با عرض تسلیت در پی درگذشت آیت‌الله العظمی مومن گفت: شاید خیلی از جوانان با این چهره الهی، معنوی و انقلابی آشنا نیستند چرا که آیت الله مومن از نسل انقلاب است و نسل جدید کمتر با ایشان آشنایی داشته و دارند. آیت الله مومن برای اسلام رنج‌ها و زجرها را تحمل کرده و زندان رفته است. برای انقلاب و حاکم کردن ارزش های اسلامی تلاش های زیادی کردند و زجرها دیدند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان روایتی از امام جعفر صادق (ع) که می‌فرماید مرگ عالم مصیبتی غیر قابل جبران است، افزود: مرگ عالمان راستین که مردمی و در خدمت مردم هستند، غیر قابل جبران است. آیت‌الله مومن از جمله عالمان راستین بود که مصیبت مرگ ایشان غیرقابل جبران است. درگذشت این فقیه آگاه به زمان و مجاهد در راه خدا را به همه ملت شریف ایران، دوستداران و شاگردان ایشان تسلیت عرض می‌کنم.

نماینده ولی فقیه در ارتش خاطرنشان کرد: اگر روحانیت اصیل نبودند چه بسا امروز همه ما تکفیری، کمونیسم، وهابی و یا کافر بودیم. امروز از برکت روحانیت بعد از ائمه به دین اسلام مفتخر شدیم. اگر روحانیت نبودند همانند خیلی از انسان‌های دنیا به خدا، محمد (ص) و ائمه اطهار آشنا نبودیم. خومان را مدیون علمای راستین می‌دانیم.

وی با اشاره به چهل سالگی انقلاب اسلامی ایران، گفت: ملت بزرگ ایران توانست در چهل سالگی اول انقلاب، دستاوردهای بسیار زیادی را کسب کند. مردم با وجود همه مشکلات پای اسلام ایستادند. در راهپیمایی ۲۲ بهمن، مردم علی رغم همه گلایه ها از مسئولین و مشکلات پای انقلاب، اسلام، آرمان‌های بزرگ امام راحل (ره) و شهدا ایستاند. راهپیمایی ۲۲ بهمن برای دشمنان و مسئولان پیام های هشدار آمیزی داشت که امید است تا دیر نشده پیام ملت بزرگ ایران را گرفته باشند وگر نه پشیمانی دیرهنگام سودی به حالشان نخواهد داشت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید