تعداد احکام بودجه باید کاهش یابد

  • سیاسی
  • شنبه ۴ اسفند ۱۳۹۷ ۱۰:۵۶
    کد خبر :493923
احکام بودجه

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با بیان اینکه عمده پیشنهادات نمایندگان منجر به قانون‌گذاری‌های جدید می‌شود، گفت: باید تعداد احکام بودجه کاهش یابد.

حسینعلی حاجی دلیگانی در جلسه امروز مجلس شورای اسلامی طی اخطار قانون اساسی با استناد به اصل ۵۲ قانون اساسی اظهار داشت: ما در حال طی کردن مراحل بودجه ریزی هستیم اما عمده پیشنهادات نمایندگان شبیه به هم است و ما مدام در حال قانون گذاری هستیم.

وی ادامه داد: عدم ثبات قوانین باعث بی‌ثباتی در کشور می‌شود و کسی نمی تواند تصمیم پایدار بگیرد چراکه می گویند شاید در بودجه سال آینده قوانین جدیدی تصویب شود.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس خطاب به لاریجانی گفت: شما در سنوات گذشته و در زمان بررسی بودجه بیشتر دقت می‌کردید که از تعداد احکام بودجه کاسته شود اما امسال این گونه نبوده است.

به گزارش مهر،حاجی دلیگانی بیان کرد: همه خودمان را سرگرم چند حکم کرده ایم در حالی که با این وضعیت به بررسی دقیق بخش‌هایی چون بودجه شرکت‌ها نمی‌رسیم و از سوی دیگر دولت هم به علت تعدد آیین نامه‌ها نمی تواند به خوبی به قوانین بودجه عمل کند.

وی تصریح کرد: لازم است به مرکز پژوهش‌های مجلس یک فرصت شش ماهه داده شود تا تمام قوانین دائمی را که از آنها پول تراوش می‌شود پیدا و احصا کند تا ما دیگر در بودجه نخواهیم متن تصویب کنیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید