تولید سیستم صوتی از شن با چاپگر سه بعدی

    کد خبر :493896

اکثر سیستم های صوتی باکیفیت از چوب ساخته می شوند، اما یک شرکت تجاری در جمهوری چک از شن و چاپگر سه بعدی برای تولید یک سیستم صوتی متفاوت استفاده کرده است.

این سیستم صوتی بی سیم توسط شرکت Ionic تولید شده و هدف از استفاده از شن در تولید آن، الهام گرفتن از طبیعت و افزایش کیفیت سیستم صوتی بوده است.

استفاده از شن برای تولید این محصول باعث شده شرکت سازنده بتواند شیارهای ظریف و زیبایی در آن به وجود آورد که در نمونه های مشابه وجود نداشته است. شن و ماسه سیلیسی به کار رفته بدین منظور کیفیت صدای پخش شده را به میزان قابل توجهی افزایش می دهند.

برای شکیل تر شدن و مستحکم تر شدن این سیستم صوتی علاوه بر شن از الیاف بامبو و نیز نوعی پلیمر به نام Santoprene استفاده شده است. از همین رو لرزش های سیستم صوتی مذکور به شکلی کاملا کنترل شده و دقیق و بدون ایجاد صدای مزاحم برای کاربران اتفاق می افتد.

به گزارش مهر ،دامنه فرکانسی این بلندگو از ۷۵ هرتز تا ۲۰ کیلوهرتز در نوسان بوده و ساب ووفر آن دارای سه درگاه باس است که هر یک مجهز به یک چراغ ال ای دی در درون خود هستند. قیمت هر یک از این بلندگوها که قرار است به تعداد محدودی تولید و عرضه شوند در حدود ۳۵۶۰ دلار است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید