فلاح: فدراسیون در مورد جام‌جهانی بهترین تصمیم را گرفت

  • ورزشی
  • شنبه ۴ اسفند ۱۳۹۷ ۱۰:۱۲
    کد خبر :493841

قهرمان سابق کشتی آزاد جهان گفت: خیلی خوشحالم که جامعه کشتی بیدار شده‌ و می‌خواهند برای حضور در انتخابات کاندیدا شوند، من از همه آنها حمایت می‌کنم.

اکبر فلاح در مورد اینکه گفته می‌شود بضاعت فعلی کشتی، بضاعت خیلی امیدوارکننده‌ای نیست، اظهار داشت: اینکه باید به هر مربی‌ فرصت داد که یک اصل است. هر مربی باید 4 سال زمان برای کار کردن داشته باشد و بعد نتیجه بگیرد. آقایانی هم که مسئولیت تیم ملی را برعهده گرفتند از وضعیت فعلی کشتی باخبر بودند، هم در بُعد فنی و هم بودجه. همه آنها هم مربیان کاربلد و بزرگی هستند. اتفاقا کار خوبی هم انجام دادند و همه کشتی‌گیران قدیمی و جدید،‌ قهرمان سابق و پشتوانه‌ها را به اردو دعوت کردند و این خیلی خوب بود. اگر همینطور کار پیش برود کشتی دوباره خودش را پیدا خواهد کرد.

سرمربی پیشین تیم ملی جوانان، اعزام تیم امید به جام‌جهانی را اتفاق بسیار مناسبی عنوان کرد و ادامه داد: این بهترین تصمیمی بود که می‌شد گرفت. اینکه قهرمانان بزرگ و عنوان‌دار ما به جام پوشالی بروند و بعد به خاطر این قهرمانی در خیابان‌ها شادی کنیم، مردم‌فریبی بود. بعد از جهانی، باید به قهرمانان‌مان استراحت می‌دادیم، اما این اشتباه انجام می‌شد که با تیم کامل به جام‌جهانی رفته و قهرمان می‌شدیم، بعد در جهانی مقامی بهتر از نهمی کسب نمی‌کردیم. روس‌ها از سال‌ها قبل با امیدهای‌شان به جام‌جهانی می‌رفتند، آمریکایی‌ها هم همین‌طور. این بهترین کاری بود که فدراسیون کشتی انجام داد، اعزام امیدها به روسیه تصمیم درستی بود.

به گزارش تسنیم ،این مربی تهرانی در خصوص گزینه‌های احتمالی انتخابات فدراسیون کشتی خاطرنشان کرد: من خیلی خوشحالم که جامعه کشتی بیدار شده‌اند و می‌خواهند برای حضور در انتخابات کاندیدا شوند. آنها متوجه شده‌اند که باید وارد گود بشوند و این خیلی چیز خوبی است. مردم این را دوست دارند که قهرمانان جهان و افراد تحصیل‌کرده‌ برای ریاست فدراسیون بیایند. هر کدام از این نفرات هم انتخاب شوند، خوبند. من از همه آنها حمایت می‌کنم و همه اسم‌هایی که از بین جامعه کشتی این روزها برای ریاست فدراسیون مطرح می‌شود دوست دارم. اگر کسی غیر از جنس خودمان بخواهد بیاید، ما انتقاد می‌کنیم، خودی‌ها مورد حمایت همه ما قرار دارند.

فلاح تاکید کرد: از بین این افراد، مجمع کشتی به هر کسی که برنامه بهتری داشته باشد باید رای بدهد. مجمع باید به برنامه رای بدهد و انتخاب آنها براساس رفیق‌بازی نباشد وگرنه کشتی زمین خواهد خورد. اگر مبنای رای دادن افراد براساس برنامه‌های باشد روزهای خوبی را خواهیم دید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید