3 مهارتی که مایکروسافت برای آینده نیروی کار فناوری الزامی می داند چیست؟

    کد خبر :493651
مایکروسافت

شرکت مایکروسافت می گوید کارفرمایان حوزه فناوری باید روی 3 مهارت نیروی کار خود متمرکز شوند. این سه مهارت می توانند آیننده هوش مصنوعی جهان را نیز تغییر دهند.

طبق گزارش جدید مایکروسافت و شرکت بین المللی بررسی داده ها، در سراسر آسیا و اقیانوسیه تنها 15 درصد از کارکنان معتقدند که هوش مصنوعی بر کارهایشان تاثیری ندارد، اما بیش از سه چهارم (77 درصد) انتظار دارند که کارفرمایان به آنها کمک کنند تا مهارت های لازم برای انطباق با محیط مبتنی بر هوش مصنوعی را دریابند.

مدیر عامل مایکروسافت در شعبه سنگاپور؛ کوین وو، در این خصوص می گوید: “کارکنان باید اطمینان حاصل کنند که می توانند چشم انداز کاری خود را تغییر دهند، بنابراین ما باید تلاش کنیم مسیری درست را پیش بای کارمندان خود بگذاریم.”

وی تاکید کرد: ” مسئولیت این موضوع تنها با کارفرمایان نیست، تبلکه کارمندان نیز باید تلاش کنند تا راهکارهایی را برای انطباق با محیط کار بیابند.”

به گزارش انتخاب، بر اساس پژوهش های مایکروسافت تا سال 2021 کارمندان در اقیانوسیه و آسیا تحولاتی جدی را تجربه می کنند. بنابراین کارمندان باید سه روش مهم را برای کار کردن در کنار هوش مصنوعی بیازمایند. این سه روش شامل موارد زیر است:

مهارت های دیجیتال

وو می گوید کارمندان باید به ویژه در زمینه توانایی های یادگیری مداوم و رویکردهای تحلیلی خلاق تمرکز کنند. وی ادامه داد: “من فکر می کنم که آنها نیاز به یادگیری در مورد مهارت های تفکر سریع دارند چرا که کار کردن در جوار هوش مصنوعی نیاز به آمادگی ذهنی بالایی دارد. آنها باید بتوانند رویکردهای متفاوتی را برای حل سریع مسئله ارائه کنند. اما اگر قرار باشد مهارت های دیجیتال نداشته باشند، نمی توانند موفق باشند.

کار تیمی

وو کارمندان را تشویق کرد تا در کار تیمی با یکدگیر همکاری مناسبی داشته باشند. وی گفت: “کار در حوزه هوش مصوعی به صورت جداگانه، بسیار سخت است، بنابراین بهتر است هر چه سریعتر روی کار گروهی متمرکز شویم تا بتوانیم خلاقیت خود را ارتقاء دهیم.

خلاقیت

خلاقیت عامل دیگری است که درواقع از کار تیمی حاصل می شود، افراد باید روی خلاقیت خود متمرکز شوند. قرار نیست همه چیز را هوش مصنوعی حدس بزند و تعیین کند. بلکه افراد خود نیز در سایه کار تیمی باید روی خلاقیت های خود متمرکز شده و سعی کنند، روش هایی متفاوت برای توسعه سازمان پیدا کنند.

هیچ برنامه نویس یا کارمند حوزه فناوری بدون خلاقیت نمی تواند موفقیت چندانی کسب کند.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید