برنامه جدید مهران غفوریان به سبک جیمی فالن

    کد خبر :493645
ساخت تاک شوی جدید

مهران غفوریان از ساخت تاک شوی جدید خود در شبکه نسیم خبر داد که قرار است خودش اجرا، کارگردانی و تهیه‌کنندگی‌اش را بر عهده داشته باشد.

مهران غفوریان درباره اینکه چرا به‌رغم اعلام قبلی هنوز ساخت سریال «زیر آسمان شهر۴» محقق نشده است، بیان کرد: من خیلی دوست دارم «زیر آسمان شهر۴» را بسازم و زمانی هم که اعلام کردیم قرار است این سریال ساخته شود، خیلی استقبال شد ولی باید شرایط برای ساخت آن مهیا شود.

او اضافه کرد: ساخت «زیر آسمان شهر۴» یکی از علاقه‌های قلبی من است و اطمینان دارم اگر متن خوبی داشته باشیم، سریال هم اثری جذاب می‌شود. همان زمان که ما اعلام کردیم که قرار است این کار را را بسازیم رضا عطاران نیز اظهار آمادگی کرد که مشاور کار شود و این یعنی این سریال، کار خوبی خواهد شد چون او آدم باهوشی است و می‌توانست بگوید این کار را نسازم.

غفوریان با اشاره به پروژه دیگری که زودتر از باقی کارهایش می‌خواهد آن را شروع کند، عنوان کرد: برنامه‌ای در شبکه نسیم دارم که یک تاک‌شو است که خودم اجرا، کارگردانی و تهیه‌کنندگی آن را بر عهده دارم و درگیر این کار خواهم بود و در حال حاضر شرایط من برای این برنامه مهیا شده است.

او در پایان درباره جزییات بیشتر این برنامه توضیح داد: هنوز اسم این تاک شو قطعی نشده اما مثل خیلی از تاک‌شوهای آمریکایی است که برخی از آن‌ها در کشور اجرا شده‌اند و برخی نه اما این مدل برنامه که در همه دنیا انجام شده در ایران هنوز تولید نشده است و به کار جیمی فالن شباهت دارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید