چرا برنامه «قند پهلو» چهارشنبه پخش نشد؟

    کد خبر :493638
رنامه «قند پهلو»

اولین قسمت از برنامه قندپهلو که قرار بود چهارشنبه، اول اسفند روی آنتن برود، برای جانمایی بهتر در کنداکتور، پخش آن به شنبه (چهار اسفند) موکول شد. همچنین پخش این برنامه در ایام نوروز تداوم خواهد داشت.

مسعود احمدی افزادی (مدیر شبکه هفت سیما) به همراه مهدی خلجی (مدیر گروه مهارت‌های این شبکه) شامگاه پنجشنبه، دوم اسفند ماه به پشت صحنه برنامه «قندپهلو» رفتند تا شاهد روند ضبط و تولید برنامه باشد.

در این بازدید احمدی افزادی با شرکت‌کننده‌ها، مجری و داوران این برنامه به گفتگو پرداخت و با استقبال از حضور شاعران جوانی که از شهرهای مختلف ایران و با لهجه‌های مختلف در برنامه شرکت کرده بودند با ارائه یک پیشنهاد بیان کرد: جذابیت حضور این شرکت‌کنندگان همین است که به مناطق مختلف تعلق دارند و خوب است که هر یک با لهجه خطه و منطقه خود در برنامه حضور داشته باشند.

وی با اشاره به ویژگی‌های برنامه «قندپهلو» عنوان کرد: این برنامه در میان شبکه‌های متعدد سیما هماورد و همانندی ندارد و همین باعث می‌شود که در آستانه فصل هشتم به ما نوید دهد که همچنان دیدنی و پرمخاطب خواهد بود.

این مدیر تلویزیونی با اشاره به پخش نوروزی برنامه قندپهلو در ادامه اسفند ماه اظهار کرد: یکی از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌هایی که برای این برنامه دیده شده ایام نوروز است؛ چون مردم در این ایام وقت و فراغت بیشتری دارند که در مقابل تلویزیون بنشینند و با تمثیلات و ضرب‌المثل‌ها و ضرورت‌های ادبیات پارسی آشنا شوند و ضمن آن از ظرایف این زبان لذت هم ببرند.

شهرام شکیبا و ناصر فیض داوران برنامه قندپهلو هستند و همراه با آنها چند تن دیگر به تدریج در جمع داوران حضور خواهند داشت که از این میان محمد صالح علاء در قسمت اول به قضاوت افتخاری رقابت‌های شاعران طنزپرداز در «قندپهلو» خواهد نشست.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید